CUK Ubezpieczenia to jedna z największych multiagencji w Polsce
Multiagencja CUK Ubezpieczenia wdrożyła nową platformę dla agentów, w ramach której łączy wszystkie kanały sprzedaży. To rozwiązanie, którego wprowadzenie zapowiadał na łamach cashless.pl Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu Marketingu i E-commerce w CUK, a jego nazwa to OmniCUK.
Przeczytajcie także: Unilink przejmuje porównywarkę Ubea
W ramach nowego środowiska pracy agenci zyskują informację o zakupach klientów we wszystkich kanałach sprzedaży, działających w ramach CUK, a więc m.in. także przez stronę internetową multiagencji, jej aplikację, social media czy call center. Co więcej, w ramach nowego rozwiązania klient jest na stałe przypisany do opiekującego się nim agenta, w związku z czym każda jego dalsza aktywność zakupowa wiąże się z przyznaniem prowizji danemu pośrednikowi (nawet jeżeli klient zawarł daną umowę samodzielnie). Zasada to obowiązuje zarówno przy zakupie nowych, dodatkowych produktów, jak i przy wznowieniach już posiadanych (niezależnie od metody, jaką klient wybrał do wznowienia polisy).
Przeczytajcie także: Duża transakcja na polskim rynku multiagencyjnym
OmniCUK przekazuje również agentom dane kontaktowe do klientów, którzy wykonywali kalkulacje na stronie, ale nie zdecydowali się na zakup albo pozostawili prośbę o pomoc.
Jak zaznacza CUK Ubezpieczenia, pełny wgląd w historię zakupów pozwala agentom lepiej dopasowywać ofertę do potrzeb klientów oraz umożliwia zaproponowanie kompleksowej ochrony w obszarach dotychczas nieubezpieczanych.