Czy można obejrzeć wnętrza Cukierni Sowa w nowym standardzie wykończenia bez wychodzenia z domu? Jak najbardziej. Sieć wprowadziła właśnie możliwość odbycia wirtualnego spaceru po jej lokalach.
Narzędzie umożliwia odkrycie nowego designu i standardów wykończenia cukierni bez konieczności fizycznego odwiedzania lokalu.
– Doświadczenie klienta z naszą marką jest dla nas priorytetem na każdym etapie. Dlatego przykładamy ogromną wagę do wystroju i designu wnętrz, które można podziwiać również online dzięki wirtualnym spacerom! od dzisiaj każdy może odwiedzić nasze wybrane lokale z dowolnego miejsca na świecie – wyjaśnia Michał Sowa, Członek zarządu w Cukiernia Sowa. – Dla naszych partnerów i franczyzobiorców to idealna możliwość zrozumienia, jak innowacje wizualne i sprzedażowe wspierają codzienną pracę, tworząc spójną atmosferę, z którą klienci chcą się identyfikować. Każdy detal – od układu wnętrz po elementy na ladzie – wpływa na relację z klientem i umacnia naszą markę – dodaje.
Rośnie liczba Cukierni Sowa
Cukiernia Sowa to rodzinne przedsiębiorstwo, którego tradycja sięga 1946 roku. Jej historia rozpoczęła się w Bydgoszczy od pieczywa, ale dość gwałtownie w ofercie pojawiły się także słodkie wyroby, które stały się wizytówką zakładu.
Z czasem zostały docenione nie tylko przez bydgoszczan, ale też mieszkańców całej Polski. w tej chwili Cukiernia Sowa to 165 lokali, w tym 45 punktów własnych i pozostałe prowadzone przez franczyzobiorców.