Dealz zostaje w Supersamie na kolejne 5 lat

1 dzień temu

Międzynarodowa sieć sklepów Dealz przedłużyła umowę najmu w katowickim Supersamie na kolejne 5 lat. Lokal o powierzchni około 360 mkw., zlokalizowany na kondygnacji -1, pozostanie jednym z istotnych punktów oferty zakupowej tego wielofunkcyjnego obiektu w sercu Katowic.

Zarządca Supersamu nie zwalnia tempa i konsekwentnie rozwija komplementarny, różnorodny, a zarazem zrównoważony tenant mix, dbając o zachowanie wielofunkcyjności obiektu. Decyzja sieci Dealz o przedłużeniu współpracy jest efektem udanej dotychczasowej relacji między marką a właścicielem i zarządcą obiektu, firmą Globalworth, oraz potwierdzeniem stabilnej pozycji Supersamu na lokalnym rynku. Atrakcyjna lokalizacja obiektu w ścisłym centrum miasta, obok rynku i głównych ulic śródmieścia przekłada się na stale rosnące znaczenie Supersamu jako miejsca codziennych, wygodnych zakupów.

– Doceniamy partnerską i sprawną współpracę z marką Dealz, która od lat jest częścią naszej oferty. Przedłużenie umowy najmu na kolejne 5 lat to wyraz wzajemnego zaufania, sympatii, a równocześnie – efekt popularności sklepu wśród klientów, w tym pracowników części biurowej i usługowej budynku. Supersam to przestrzeń, w której rozpoznawalne marki mogą skutecznie realizować swoje cele handlowe – mówi Barbara Wójcik, Asset Management and Retail Leasing Director w Globalworth Poland.

Strategia marki Dealz

Dealz to międzynarodowa sieć sklepów oferująca szeroki wybór produktów codziennego użytku – od żywności, przez kosmetyki, po artykuły gospodarstwa domowego i dekoracje – w konkurencyjnych cenach. Marka obecna jest w Polsce od 2018 roku i konsekwentnie rozwija się w największych aglomeracjach. Jej misją jest dostarczanie wysokiej wartości polskim konsumentom, dzięki ponad 3 000 produktów międzynarodowych marek w konkurencyjnych cenach. Umowa najmu powierzchni w Supersamie została podpisana na kolejne 5 lat, Dealz zajmuje dotychczasowy lokal na poziomie -1.

Katowicki Supersam to lokalizacja, która doskonale odpowiada strategii naszej marki. Zależy nam, by być blisko codziennych tras zakupowych klientów, w miejscach dla nich wygodnych i łatwo dostępnych. Cieszymy się, iż możemy kontynuować działalność w tak rozpoznawalnym i wielofunkcyjnym obiekcie, który stale się rozwija w rytmie zmieniających się potrzeb rynku. Nasza oferta idealnie uzupełnia codzienny charakter zakupów w Supersamie – mówi Hanna Szczepanik, kierownik rejonu, Dealz Poland.

Śródmiejskie położenie

Supersam jako obiekt mixed-use rozwija swój potencjał również w innych obszarach. Kluczowe atuty Supersamu – jego centralne śródmiejskie położenie, stabilny footfall oraz dobrze skomponowana oferta handlowa – mają znaczenie dla budowania komplementarnej oferty i zrównoważonej społeczności najemców budynku oprócz funkcji retailowej także w segmentach biurowym, usługowym i gastronomicznym.

Na poziomie „0” realizowane są prace fit-outowe realizowanej na powierzchni blisko 1 000 mkw. nowej strefy gastronomicznej, w której powstanie dziewięć lokali ze wspólną strefą jadalną oraz sezonowym ogródkiem. Pod względem powierzchni zostanie zachowana równowaga między kuchnią międzynarodową a ofertą lokalnych restauratorów. Na poziomie „+1” działa od maja br. nowa powierzchnia biur elastycznych, Ace of Space. Usługi marki obejmują ponad 1 400 mkw. gotowych do pracy biur serwisowanych, sal konferencyjnych, biurek, co-workingowych części wspólnych i stref relaksu z tężnią. Do dyspozycji najemców jest też w pełni wyposażone studio podcastowe.

Zakupy można tu robić m.in. w sklepach największych, najbardziej rozpoznawalnych popularnych sieci handlowych: ALDI, Rossmann, ACTION, Pepco, Kik, Maxi Zoo i salonach EMPiK oraz X-kom. Tak przygotowana oferta, w połączeniu z działającym w budynku centrum fitness Fabryka Formy, czyni z Supersamu jeden z najbardziej kompleksowych punktów usługowo-handlowych w Katowicach.

W Supersamie stawiamy na marki, które są kompatybilne z codziennymi potrzebami śródmiejskich klientów – zarówno w zakresie oferty zakupowej, jak i jakości doświadczenia. Koncept Dealz idealnie wpisuje się w ten model. Dalsza obecność tej sieci w naszym miksie najemców to znak, iż przyjęta strategia rozwoju i modernizacji przestrzeni obiektu przynosi efekty – podsumowuje Barbara Wójcik.

Idź do oryginalnego materiału