Deutz-Fahr 6C po liftingu: Teraz w kolorze Java Green i z ulepszeniami. Mamy zdjęcia

3 godzin temu

Ciągniki Deutz-Fahr 6C w wyniku liftingu przeszły szereg zmian zwiększających komfort, funkcjonalność i możliwości robocze. Wprowadzone do serii zmiany to m.in. pneumatycznie amortyzowana kabina, nowy panel klimatyzacji, nowy wariant kolorystyczny oraz podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka X-Large. To jednak nie wszystko.

Jeszcze wyższa DMC dla Deutz-Fahra 6C

W wersjach TTV i RV Shift dostępna jest teraz oś HD, co pozwoliło na zwiększenie dopuszczalnej masy całkowitej ciągników o 500 kg do 9 500 kg. Modele RVshift i TTV otrzymały TUZ z nową geometrią ramion; udźwig pozostał bez zmian i wynosi 7100 kg. Z przodu dostępne są teraz maksymalnie 2 wyjścia hydrauliczne, sprytnie schowane w obrysie ciągnika.

Deutz-Fahr 6C Warrior w kolorze Java Green, fot. Ł. Wasak

Moc wyjść hydraulicznych

Modernizacja objęła także układ hydrauliczny – w TTV można teraz wybrać w pełni elektroniczne lub mieszane zawory hydrauliczne, a liczba tylnych wyjść hydraulicznych sięga nawet 10.

Deutz-Fahr 6C Warrior w kolorze Java Green, fot. Deutz-Fahr

W modelach RVshift i TTV pojawił się również system aTBM – zaawansowanego zarządzania hamulcami przyczepy, a także opcja fabrycznej nawigacji z blokiem zaworowym, dzięki czemu autoprowadzenie może być realizowane bez konieczności montażu elektrycznej kierownicy. Modele 6125C i 6135C w wersji powershift mogą być teraz wyposażone w autoprowadzenie z elektryczną kierownicą.

Ulepszone oświetlenie i nowy kolor w palecie

Ciągniki wyposażone w fabryczne przygotowanie do ładowacza mają szerszy rozstaw ramion (1100 mm); wpływa to pozytywnie na stabilność ciągnika i widoczność z kabiny. Ciągniki mogą mieć teraz choćby do do 18 reflektorów LED, w tym te zintegrowane w masce z funkcją regulacji intensywności światła (do pracy lub jazdy dziennej). Zmieniona została też dźwignia rewersu, która podobnie jak w nowych Agrotronach powraca do pozycji środkowej po włączeniu kierunku jazdy. Zmianie uległ też wyświetlacz pod kierownicą w modelach z przekładnią powershift – nowy InfoCenter plus wyświetla więcej danych.

W ciągnikach znajdziemy m.in. nową dźwignię rewersu, fot. Deutz-Fahr

Na koniec dobra wiadomość dla estetów – po liftingu w ciągnikach 6C dostępne jest malowanie w kolorze Java Green, dzięki czemu ciągniki z serii dostępne są teraz w pełnej palecie kolorów Warrior. I właśnie egzemplarz w wersji Warrior w kolorze Java Green będziemy mogli oglądać podczas tegorocznej wystawy Agro Show w Bednarach.

Standardowy Deutz-Fahr vs. Warrior, fot. Ł. Wasak

O ciągnikach Deutz-Fahr 6C

Seria 6C debiutowała w 2022 roku jako nieco lżejsza wersja serii 6. Ciągniki napędzane są 4-cylindrowymi silnikami FARMotion 45 o pojemności 3,6 l i mocach wyjściowych 120, 129 i 137 KM z możliwością zwiększenia jej o 6 KM w transporcie lub pracach z WOM. Ciągniki występują w wersjach przekładni powershift, RVshift i TTV.

Idź do oryginalnego materiału