Warszawa, 11.08.2025 (ISBnews) – DHL eCommerce Polska, rozwijający sieć automatów paczkowych od końca 2022 r., ma w tej chwili 7 tys. maszyn w całej Polsce, podała spółka.
Sieć urządzeń DHL BOX 24/7 obejmuje nie tylko duże miasta, ale także setki mniejszych miejscowości – w tym te turystyczne, podano.
“DHL eCommerce Polska odpowiada na potrzeby współczesnych użytkowników, którzy szukają prostych, szybkich i elastycznych rozwiązań. Inwestycje w rozwój dostaw OOH i 7000 automatów paczkowych pozwala nam spełniać tę obietnicę. DHL BOX 24/7 to gwarancja wygody i dostępności, które są szczególnie ważne dla naszych klientów” – powiedziała CEO DHL eCommerce Polska Agnieszka Świerszcz, cytowana w komunikacie.
“Obserwujemy dalszy, dynamiczny rozwój segmentu dostaw out-of-home (OOH), który stanowi najważniejszy element naszej strategii. Według najnowszego globalnego raportu DHL ‘E-Commerce Trends 2025’, aż 56% polskich konsumentów wybiera automaty paczkowe jako preferowaną formę dostawy, co plasuje Polskę w czołówce europejskich rynków pod względem popularności tego kanału” – dodała.
Spółka podkreśliła, iż poza automatami paczkowymi, równie ważna jest rozbudowana sieć nowoczesnych terminali i sortowni, w których obsługiwane są przesyłki, a jedną z największych inwestycji Grupy DHL w tej części Europy jest Międzynarodowe Centrum Logistyczne DHL, zlokalizowane pod Poznaniem. Obiekt o wartości 180 mln euro, wyposażony w innowacyjny sorter, może obsłużyć milion paczek dziennie.
Automaty DHL BOX 24/7 to urządzenia dostępne całodobowo, z możliwością zdalnego otwierania skrytek przez aplikację.
DHL to globalny dostawca usług logistycznych. Jest częścią Grupy Deutsche Post DHL.
(ISBnews)