Digital Network – jak zarobić na cyfrowych billboardach?

1 tydzień temu

Od telewizji do lidera cyfrowej reklamy zewnętrznej – oto transformacja, która naprawdę się udała. Digital Network to przykład firmy, która nie tylko przetrwała rynkowe zawirowania, ale potrafiła całkowicie przeformułować swój model biznesowy i wykorzystać nowe megatrendy. Jeszcze kilka lat temu kojarzona głównie z telewizją, dziś jest liderem rynku DOOH (Digital Out-of-Home) z ponad 20 tysiącami ekranów w całej Polsce i ogromnym udziałem w rynku.

W tej analizie przyglądamy się, co stoi za sukcesem Digital Network, jak wygląda jej potencjał wzrostu, gdzie kryją się ryzyka i czy po 450-procentowym wzroście kursu wciąż jest przestrzeń do dalszych wzrostów?

Czytaj wszystkie treści BEZ OGRANICZEŃ!


Premium

Dołącz do Strefy Premium DNA.

Już od 69 zł miesięcznie!

Sprawdź wszystkie korzyści

Kliknij tutaj i dołącz do nas.

Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się!

Nazwa użytkownika:
Hasło:
Wykup dostęp
Zapomniałeś/aś hasła?

Do zarobienia,
Szymon Świder

Porcja informacji o rynku prosto na Twoją skrzynkę w każdą niedzielę o 19:00
67
5
Idź do oryginalnego materiału