Od telewizji do lidera cyfrowej reklamy zewnętrznej – oto transformacja, która naprawdę się udała. Digital Network to przykład firmy, która nie tylko przetrwała rynkowe zawirowania, ale potrafiła całkowicie przeformułować swój model biznesowy i wykorzystać nowe megatrendy. Jeszcze kilka lat temu kojarzona głównie z telewizją, dziś jest liderem rynku DOOH (Digital Out-of-Home) z ponad 20 tysiącami ekranów w całej Polsce i ogromnym udziałem w rynku.
W tej analizie przyglądamy się, co stoi za sukcesem Digital Network, jak wygląda jej potencjał wzrostu, gdzie kryją się ryzyka i czy po 450-procentowym wzroście kursu wciąż jest przestrzeń do dalszych wzrostów?
Czytaj wszystkie treści BEZ OGRANICZEŃ!
Premium
Dołącz do Strefy Premium DNA.
Już od 69 zł miesięcznie!
Sprawdź wszystkie korzyści
Kliknij tutaj i dołącz do nas.
Jesteś już subskrybentem? Zaloguj się!
Do zarobienia,
Szymon Świder