Dino Polska planuje capex na 1,8-2 mld zł w br., podtrzymuje plany tempa otwarć sklepów

1 dzień temu

Warszawa, 22.08.2025 (ISBnews) – Dino Polska planuje capex w tym roku na poziomie 1,8-2 mld zł wobec 1,7-1,8 mld zł oczekiwanych w maju, podtrzymuje też plan zwiększenia liczby otwarć nowych sklepów o wysokich kilkanaście procent, podała spółka.

“Zarząd spółki oczekuje, iż w 2025 r. liczba otwarć nowych sklepów wzrośnie o wysokich kilkanaście procent, a łączne nakłady inwestycyjne wyniosą 1,8-2 mld zł (na co oprócz rozwoju sieci sklepów, złożą się nakłady na zaplecze logistyczne oraz na zwiększanie mocy produkcyjnych Agro-Rydzyny)” – czytamy w sprawozdaniu zarządu.

W maju spółka podała, iż planuje wzrost liczby otwarć nowych sklepów o wysokich kilkanaście procent oraz capex na poziomie 1,7-1,8 mld zł w 2025 r.

Nakłady inwestycyjne Dino Polska, głównie związane z rozwojem sieci i zaplecza logistycznego, przekroczyły w I pół. 2025 r. 1 mld zł i były o 41% wyższe niż przed rokiem. Skumulowana wartość nakładów inwestycyjnych Grupy Dino w ciągu ostatnich pięciu lat wyniosła blisko 7,2 mld zł, podano w komunikacie.

Dino to ogólnopolska sieć oraz wiodący gracz w perspektywicznym i rosnącym segmencie średniej wielkości supermarketów. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału