Warszawa, 16.05.2025 (ISBnews) – Dino Polska planuje wzrost liczby otwarć nowych sklepów o wysokich kilkanaście procent oraz capex na poziomie 1,7-1,8 mld zł w 2025 r., podała spółka, podtrzymując wcześniejsze oczekiwania.
“Zarząd spółki oczekuje, iż w 2025 r. liczba otwarć nowych sklepów wzrośnie o wysokich kilkanaście procent, a łączne nakłady inwestycyjne wyniosą 1,7-1,8 mld zł (na co oprócz rozwoju sieci sklepów, złożą się nakłady na zaplecze logistyczne oraz na zwiększanie mocy produkcyjnych Agro-Rydzyny)” – czytamy w raporcie kwartalnym.
W I kw. 2025 r. Dino Polska uruchomiło 58 nowych sklepów. Na koniec marca 2025 r. sieć Dino liczyła 2 746 sklepów o łącznej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej 1 084,5 tys. m2 (+12,9% r/r). Rok wcześniej, w I kw. Dino Polska uruchomiło 32 sklepy.
Nakłady inwestycyjne Dino Polska, głównie związane z rozwojem sieci i zaplecza logistycznego, wyniosły w I kw. 2025 r. 516 mln zł i były o 56% wyższe niż przed rokiem. Skumulowana wartość nakładów inwestycyjnych Grupy Dino w ciągu ostatnich pięciu lat przekroczyła 6,8 mld zł, podano w komunikacie poświęconym wynikom.
W lutym Dino Polska informowało, iż planuje wzrost liczby otwarć nowych sklepów o wysokich kilkanaście procent w 2025 r. Zapowiadało też, iż chce zwiększyć nakłady inwestycyjne do 1,7-1,8 mld zł w br. z 1,6 mld zł w ub.r.
Dino to ogólnopolska sieć oraz wiodący gracz w perspektywicznym i rosnącym segmencie średniej wielkości supermarketów. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.
(ISBnews)