Spółka Dino otworzyła od stycznia do końca czerwca 2025 r. 147 nowych sklepów. Oznacza to, iż na koniec czerwca 2025 r. sieć liczyła 2835 sklepów wobec 2504 rok wcześniej.
Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 1120,2 tys. mkw. wobec 987,4 tys. mkw. rok temu.
Wyniki sprzedaży w I kwartale
Przychody ze sprzedaży w I kw. 2025 r. wyniosły 7,4 mld zł i były o 10,2 proc. wyższe niż rok wcześniej. 42 proc. przychodów pochodziło ze sprzedaży produktów świeżych, w szczególności owoców i warzyw, pieczywa oraz świeżego mięsa produkowanego przez zakład mięsny Agro-Rydzyna. Produkty świeże są dostarczane do sklepów Dino każdego dnia o poranku.
Dynamika sprzedaży w sklepach, które istnieją od co najmniej roku (like-for-like) osiągnęła w I kw. 2025 r. poziom 0,5 proc. i była niższa niż przed rokiem w związku z przesunięciem świąt Wielkiej Nocy z I kwartału w 2024 r. do II kwartału w bieżącym roku oraz w związku z dwoma dniami handlowymi mniej w I kw. 2025 r. w porównaniu z I kw. 2024 r.