AQUA Carpatica, marka naturalnie gazowanej wody mineralnej, która zaczynała od obecności w kanałach traditional trade i HoReCa w tej chwili rozwija swoją dystrybucję także na modern trade. Brand jest od dzisiaj dostępny w sieciach supermarketów InterMarche i E.Leclerc oraz w internetowym Frisco.pl. Marka informuje o tym konsumentów poprzez kampanię reklamową przygotowaną przez agencję Altavia Kamikaze + K2, która odpowiada zarówno za warstwę kreatywną, jak i część mediową działań.
Grupa docelowa kampanii to w skali kraju konsumenci w wieku 18-44 lat, dodatkowo kampania celowana jest geograficznie w miasta, w których znajdują się sklepy sieci E.Leclerc i Intermarche (a tu grupa celowa to konsumenci w wieku 25-54 lat).
Do zadań agencji należy m.in. przygotowanie formatów statycznych i wideo (6-sek, 15-sek) na bazie wyprodukowanych rok wcześniej spotów TV (również przez Altavia Kamikaze + K2) oraz przygotowanie postów SoMe, jak również planowanie i zakup mediów oraz prowadzenie kampanii (targetowanie, optymalizacja itp.).
Kampania toczy się pod hasłem „Dla spragnionych idealnego smaku”, a jej przekaz koncentruje się na wskazaniu benefitów i unikalnych walorów smakowych pochodzącego z Karpat produktu oraz na poinformowaniu konsumentów o tym, iż woda jest teraz dostępna w szerokiej dystrybucji – marka AQUA Carpatica, która zaczynała od obecności w kanałach traditional trade i HoReCa w tej chwili rozwija swoją dystrybucję także na modern trade. Touchpointy wykorzystywane w kampanii to digital i SoMe. Kampania potrwa do początku września.
Marka AQUA Carpatica współpracuje z Altavia Kamikaze + K2 od 2024 roku, po wygranym przez tę agencję przetargu. kooperacja obejmuje przede wszystkim takie obszary, jak zarządzanie mediami społecznościowymi, wsparcie kreatywne oraz obsługa klienta w ramach bieżących działań.