Dlaczego pudle stają się najgorętszym trendem w branży kryptowalut?

2 miesięcy temu

Artykuł został nadesłany przez partnera i ma charakter sponsorowany.

Każdy pies ma swoje pięć minut — od Dogecoina po monetę Shiba Inu — i wygląda na to, iż ten nowy pies na rynku stanie się kolejnym numerem 1.

Poodlana (POODL) to moneta memowa z motywem pudla oparta na platformie Solana, która współpracuje z sektorem mody, określając się jako „Hermès krypto”.

Projekt ten posiada markę, znaczenie geograficzne, branżę i plan działania, za pomocą którego to właśnie pudle staną się nowym trendem w krypto. Oto dlaczego Poodlana może okazać się kolejnym królem kryptowalut.

Pudle: Azjatycka fascynacja

Pudle już teraz są psami popularnymi na całym świecie i zajmują aż piąte miejsce pod względem popularności wśród wszystkich ras. Jednak na Dalekim Wschodzie zjawisko to osiągnęło szczyt, a pudle stały się istną obsesją Azji. Zajmują one 1. miejsce w Japonii, 2. w Korei i 3. w Chinach.

Dlaczego jest to takie ważne? Chodzi tu głównie o to, iż Azja odpowiada za aż 80% wolumenu handlu monetami memowymi — więc jeżeli jakiemuś psu uda się przejąć Azję, może on również przejąć rynek monet memowych.

Nastroje azjatyckie tworzą lub przerywają projekty monet memowych, wywołując falę impetu, która może wystrzelić aktywa do międzynarodowej sławy. Dwa najnowsze przykłady tego trendu to CHUANPU i BIAO, które rozpoczęły swój rozwój w Azji, a następnie weszły na rynek globalny i przyniosły odpowiednio 40 000% i 680% zwrotu.

Dynamika niedawnego szumu na temat monet memowych SOL i wolumen handlu w Azji wystarczą, aby wywołać silne emocje, ale biorąc pod uwagę niewykorzystany potencjał popularności pudli, Poodlana jest prawdopodobnie najlepszą nową kryptowalutą do zakupu.

Referencje związane z modą = referencje związane z rozwojem

Globalny przemysł modowy osiągnął oszałamiającą wycenę na poziomie 1,7 biliona dolarów w 2023 r. Skala tej przestrzeni była atrakcyjna dla innowatorów blockchain, wraz z rosnącym crossoverem kryptowalut i mody, w ramach którego nowe projekty i high fashion NFT debiutują na rynku. Co więcej, przewiduje się, iż sam azjatycki handel modowy osiągnie do 2028 roku wartość 798,4 miliarda dolarów.

Ze względu na swoje olśniewające referencje Poodlana jest gotowa nie tylko zdominować narrację o psich monetach, ale ma ona również na celu osiągnięcie znaczenia w tym eksplodującym sektorze komercyjnym jako wiodący zasób cyfrowy dla społeczności świata mody.

Pudle dominują także w azjatyckiej kulturze popularnej, a ich właścicielami są chociażby gwiazdy K-popu Jisoo i Lisa z BLACKPINK oraz G-Dragon z Big Bang, a także supergwiazdy aktorki Song Hye-kyo, Fan Bingbing i Liu Yifei.

Międzynarodowe szaleństwo na punkcie K-popu, jego ścisły związek z modą oraz ogólna symbioza mody i kultury azjatyckiej przygotowały grunt dla Poodlany, aby mogła ona stać się najgorętszym trendem w branży kryptowalut.

Plan na sukces

Inwestorzy będą mieli pierwszą szansę na zainwestowanie w szaleńczą popularność pudli dzięki presale Poodlany, która rozpoczyna się już 17 lipca 2024 r. Promocja ta potrwa jednak tylko 30 dni i w jej ramach będzie obowiązywała zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, więc trzeba będzie się śpieszyć.

POODL będzie można kupić dzięki SOL, BNB, ETH, USDT, USDC oraz poprzez płatności fiat lub kartą i będzie dostępny ze znaczną zniżką przez całą presale przed notowaniem na giełdzie Raydium w dniu 16 sierpnia 2024 r.

Jest to więc historia, która rozwija się gwałtownie i bez blokad oraz okresów nabywania uprawnień, przez co akcja cenowa Poodlany będzie prawdopodobnie bardzo dynamiczna.

Zespół Poodlany ustalił jasny i zdecydowany plan rozwoju. Obejmuje on budowanie społeczności wpływowych osób z branży krypto i mody, aby wykorzystać ich dalekosiężne wpływy i stworzyć partnerstwa z dużymi i prestiżowymi markami modowymi oraz z różnorodnymi platformami lifestylowymi.

W trakcie presale emocje będą podtrzymywane przez ekskluzywne airdropy i bonusy, wprowadzenie lukratywnej platformy do obstawiania oraz późniejsze przejście w stronę kryptofilantropii, obszaru kryptowalut, który szybko staje się fenomenem.

Czy warto inwestować w Poodlanę?

Jeśli interesuje Cię projekt z autentycznym potencjałem osiągnięcia 1000-krotnych zysków, który ma psi branding, referencje modowe, ekskluzywność i znaczenie geograficzne, przyciągając tym samym umysły – i portfele – inwestorów kryptowalut na całym świecie, dlaczego nie miałbyś w niego zainwestować?

Do 16 sierpnia masz szansę na wcześniejsze dołączenie do tej jednej z najgorętszych nowych kryptowalut po mocno obniżonej cenie, więc dobrze byłoby tego nie przegapić.

Premierę Poodlany zaplanowano na 17 lipca. Presale potrwa 30 dni, a notowanie nastąpi 60 minut później. Aby poznać więcej szczegółów i dołączyć do akcji, odwiedź stronę Poodlany.

Artykuł został nadesłany przez partnera i ma charakter sponsorowany.

Idź do oryginalnego materiału