Do Rzeczy rozpoczęło ofertę publiczną, przesunęło debiut na NewConnect na I kw. 2026 r.

1 dzień temu

Warszawa, 13.10.2025 (ISBnews) – Do Rzeczy rozpoczęło kolejną ofertę publiczną akcji, która ma umożliwić spółce pozyskanie środków, które uzupełnią zapotrzebowanie kapitałowe zasygnalizowane podczas czerwcowej emisji, podała spółka. Jednocześnie zarząd podjął decyzję o przesunięciu terminu złożenia wniosku o wprowadzenie akcji do obrotu na rynek NewConnect na I kwartał 2026 r.

“Środki pozyskane w czerwcu 2025 r. pozwoliły spółce zainicjować najważniejsze działania – rozwój treści wideo, wzmocnienie zespołu redakcyjnego oraz rozwijanie modelu subskrypcyjnego Do Rzeczy+. Nowa oferta publiczna akcji ma umożliwić spółce pozyskanie środków, które uzupełnią zapotrzebowanie kapitałowe zasygnalizowane podczas czerwcowej emisji. Pozwoli to przejść do kolejnego etapu rozwoju – z inwestycjami w treści, rozwój monetyzacji, kompetencje sprzedażowe oraz skalowanie obecności rynkowej” – czytamy w komunikacie.

Partnerem Do Rzeczy w zakresie realizacji nowej emisji jest ponownie Dom Maklerski INC.

Wśród celów emisyjnych spółka wymienia

– rozszerzenie produkcji treści wideo oraz rozwój kanału YouTube,

– wzmocnienie i dalszy rozwój zespołu redakcyjnego oraz działów analiz i opinii,

– zwiększenie obecności w mediach społecznościowych,

– wdrożenie nowych formatów monetyzacji – subskrypcji, platformy e-commerce lub marketplace’u,

– utworzenie wewnętrznego biura reklamy oraz rozwój kompetencji sprzedażowych.

“Aby skutecznie zrealizować te cele jeszcze przed debiutem, zarząd podjął decyzję o przesunięciu terminu złożenia wniosku o wprowadzenie akcji do obrotu na rynek NewConnect na I kwartał 2026 r. To świadomy krok – pozwalający zakończyć proces finansowania i wprowadzić
spółkę na rynek kapitałowy jako podmiot w pełni przygotowany, już po w tej chwili przeprowadzanej ofercie publicznej akcji” – czytamy dalej.

Do Rzeczy to medium konserwatywno-liberalne. Inwestorem spółki jest PMPG Polskie Media – giełdowa spółka holdingowa działająca na rynku tradycyjnych i nowych mediów.

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału