Do Rzeczy rozpoczęło ofertę publiczną, przesunęło debiut na NewConnect na pierwszy kwartał 2026

1 dzień temu

Do Rzeczy rozpoczęło kolejną ofertę publiczną akcji, która ma umożliwić spółce pozyskanie środków, które uzupełnią zapotrzebowanie kapitałowe zasygnalizowane podczas czerwcowej emisji, podała spółka. Jednocześnie zarząd podjął decyzję o przesunięciu terminu złożenia wniosku o wprowadzenie akcji do obrotu na rynek NewConnect na I kwartał 2026 roku.

„Środki pozyskane w czerwcu 2025 r. pozwoliły spółce zainicjować najważniejsze działania – rozwój treści wideo, wzmocnienie zespołu redakcyjnego oraz rozwijanie modelu subskrypcyjnego Do Rzeczy+. Nowa oferta publiczna akcji ma umożliwić spółce pozyskanie środków, które uzupełnią zapotrzebowanie kapitałowe zasygnalizowane podczas czerwcowej emisji. Pozwoli to przejść do kolejnego etapu rozwoju – z inwestycjami w treści, rozwój monetyzacji, kompetencje sprzedażowe oraz skalowanie obecności rynkowej” – czytamy w komunikacie.

Partnerem Do Rzeczy w zakresie realizacji nowej emisji jest ponownie Dom Maklerski INC.

Wśród celów emisyjnych spółka wymienia:

  • rozszerzenie produkcji treści wideo oraz rozwój kanału YouTube,
  • wzmocnienie i dalszy rozwój zespołu redakcyjnego oraz działów analiz i opinii,
  • zwiększenie obecności w mediach społecznościowych,
  • wdrożenie nowych formatów monetyzacji – subskrypcji, platformy e-commerce lub marketplace’u,
  • utworzenie wewnętrznego biura reklamy oraz rozwój kompetencji sprzedażowych.

„Aby skutecznie zrealizować te cele jeszcze przed debiutem, zarząd podjął decyzję o przesunięciu terminu złożenia wniosku o wprowadzenie akcji do obrotu na rynek NewConnect na I kwartał 2026 r. To świadomy krok – pozwalający zakończyć proces finansowania i wprowadzić
spółkę na rynek kapitałowy jako podmiot w pełni przygotowany, już po w tej chwili przeprowadzanej ofercie publicznej akcji” – czytamy dalej.

Do Rzeczy to medium konserwatywno-liberalne. Inwestorem spółki jest PMPG Polskie Media – giełdowa spółka holdingowa działająca na rynku tradycyjnych i nowych mediów.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału