Douglas kontynuuje ekspansję swojej sieci perfumerii umacniając obecność w strategicznych lokalizacjach handlowych w Polsce. 3 września marka otworzyła perfumerię w centrum handlowym Fashion Outlet we Wrocławiu – jednym z najbardziej rozpoznawalnych centrów outletowych w Polsce. Nowe otwarcie we Wrocławiu to kolejny krok w budowaniu wyjątkowego i spójnego doświadczenia klienta – niezależnie od formatu, wielkości obiektu czy charakterystyki regionu.
Nowa perfumeria Douglas we wrocławskim Fashion Outlet została zaprojektowana zgodnie z najnowszym konceptem Douglas beauty store nowej generacji. Przestrzeń łączy elegancki design z funkcjonalnością, oferując klientom komfortowe strefy testowania produktów, rozszerzone możliwości doradztwa indywidualnego oraz zoptymalizowaną ekspozycję marek – zarówno tych kultowych, jak i niszowych.
Ekologiczne rozwiązania w perfumeriach Douglas
Podobnie jak w przypadku poprzednich otwarć, także perfumeria w Fashion Outlet została wyposażona w szereg ekologicznych i technologicznych rozwiązań, które są elementem szerszego zobowiązania Douglas w zakresie ESG. Wśród zastosowanych rozwiązań znalazły się m.in.: energooszczędne oświetlenie LED, systemy ograniczające zużycie wody i energii, całodobowy monitoring zużycia prądu, a także energooszczędny system klimatyzacji z harmonogramem działania. W przestrzeniach zainstalowano również wielkoformatowe ekrany i monitory LED, które – przy minimalnym poborze energii – wspierają komunikację wizualną i nowoczesne doświadczenia zakupowe. Dzięki temu Douglas nie tylko wpisuje się w globalne standardy ESG, ale aktywnie wyznacza kierunek w zakresie zrównoważonego rozwoju na rynku beauty.
Perfumeria w Fashion Outlet we Wrocławiu oferuje szeroki wachlarz marek luksusowych i dermokosmetycznych, przez produkty niszowe, aż po viralowe hity z social mediów, obejmując zarówno ikony światowego rynku kosmetycznego, jak i gorące nowości. Makijaż od marek takich jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills czy DOUGLAS Collection, zapachy od Lancôme, Armani i Yves Saint Laurent, a także pielęgnacja ciała Sol de Janeiro to tylko niektóre z propozycji dostępnych w nowo otwartej perfumerii.
Nowa perfumeria Douglas w Galerii Fashion Outlet Wrocław (ul. Graniczna 2) zlokalizowana jest
w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4 i Portu Lotniczego Wrocław, co zapewnia dogodny dojazd zarówno dla mieszkańców regionu, jak i klientów z zagranicy.
Mocna pozycja marki w Europie
Grupa Douglas jest wiodącą omnichannelową destynacją premium beauty w Europie. Inspiruje swoich klientów do wyrażania własnej wizji piękna, oferując unikalny asortyment zarówno online, jak i w około 1 900 sklepach. Dzięki niezrównanej skali oraz dostępowi do klientów,
W roku finansowym 2023/24 Grupa Douglas osiągnęła przychody w wysokości 4,45 miliarda euro i zatrudniała około 19 200 osób w całej Europie. Została uznana przez Forbes za „World’s Top Company for Women 2025” w kategorii detalicznych i hurtowych firm. Grupa Douglas (DOUGLAS AG) jest notowana na Frankfurckiej Giełdzie Papierów Wartościowych.