Sieć Douglas nie zwalnia tempa w swojej intensywnej ekspansji – dynamicznie rozwija portfolio perfumerii w całej Polsce, nieustannie dostosowując ofertę i przestrzenie do zmieniających się oczekiwań współczesnych konsumentów. Najnowszy krok to modernizacja perfumerii w galerii Atrium Biała w Białymstoku, która zaprasza klientów do eleganckiej, 125-metrowej przestrzeni premium beauty – miejsca stworzonego z myślą o wyjątkowym doświadczeniu zakupowym.
Rozwój Douglas to nie tylko obecność w największych aglomeracjach. Marka coraz odważniej inwestuje również w mniejsze i średnie miasta, odpowiadając na potrzebę dostępności wysokiej jakości oferty w całej Polsce. Jednocześnie, zgodnie z długofalową strategią, sieć intensywnie modernizuje istniejące lokalizacje, by zapewnić jeszcze wyższy standard obsługi oraz nowoczesne rozwiązania, które inspirują, edukują i ułatwiają klientom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych.
Odpowiedź na zmiany rynkowe
Przekształcenie klasycznej perfumerii w koncept beauty store to odpowiedź Douglas na zmiany rynkowe, rosnącą zamożność klientów w regionie CEE oraz ewolucję ich potrzeb. Nowoczesne perfumerie marki to przestrzenie integrujące różne obszary świata beauty – od zapachów, przez pielęgnację i makijaż, aż po innowacyjne technologie i strefy usługowe. Konsumenci oczekują dziś nie tylko produktów, ale też inspirujących doświadczeń i eksperckiego wsparcia – i właśnie to znajduje się w centrum filozofii Douglas.
W perfumerii w galerii Atrium Biała w Białymstoku, wdrożono nowy koncept wnętrz z zastosowaniem zaawansowanych rozwiązań multimedialnych – w tym wielkoformatowych ekranów LED, podwieszanych sufitów i dynamicznej identyfikacji wizualnej. Całość uzupełniają nowoczesne, ekologiczne systemy – od energooszczędnego oświetlenia, przez monitorowanie zużycia energii, po zoptymalizowane systemy klimatyzacyjne. Dzięki temu przestrzenie nie tylko zachwycają estetyką, ale również odpowiadają na wyzwania zrównoważonego rozwoju.
– Rozwój naszej sieci stacjonarnej to inwestycja w jakość, dostępność i komfort. Innowacyjne przestrzenie Douglas odpowiadają nie tylko na potrzeby polskich klientów, ale i całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Stawiamy na formaty premium i luxury, modernizując perfumerie z myślą o klientach poszukujących nowoczesnego, kompleksowego podejścia do piękna – podkreśla Magdalena Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji CEE w Douglas Polska.
Rozwój modelu omnichannel
Równolegle Douglas z sukcesem rozwija model omnichannel, który umożliwia klientom płynne poruszanie się pomiędzy kanałami zakupowymi. Dzięki usłudze Click & Collect oraz jej wersji Express (z odbiorem w perfumerii w ciągu 2 godzin), aplikacji mobilnej z funkcją przymierzania makijażu (Beauty Mirror) czy opcji złożenia zamówienia w sklepie online z pomocą konsultanta – marka tworzy spójny, intuicyjny i wygodny ekosystem zakupowy. Wszystkie kanały sprzedaży objęte są jednym, zintegrowanym systemem lojalnościowym.
W odpowiedzi na rosnącą popularność technologii beauty tech, w perfumeriach Douglas wprowadzono m.in. urządzenia do analizy skóry oraz profesjonalne strefy usługowe. W aż 37 lokalizacjach działają salony SPA oferujące zabiegi marek takich jak La Mer, Sisley, Estée Lauder czy Lancôme, a także kabiny mobilne i stanowiska do makijażu. Usługi można wygodnie rezerwować przez aplikację Booksy. Ważnym elementem strategii Douglas są również regularne eventy i akcje specjalne, które budują emocjonalne zaangażowanie i przywiązanie do marki.