Douglas otwiera 150. perfumerię w Polsce, kontynuując omnichannelową strategię rozwoju

3 tygodni temu

Douglas kontynuuje ekspansję swojej sieci w całej Europie, otwierając swoją 150. perfumerię w Polsce. Nowa perfumeria w Galerii Starówka w Lesznie prezentuje najbardziej aktualny koncept i portfolio marek, a jednocześnie oferuje szereg usług, łączących świat offline z online. Otwarcie 150. perfumerii w Polsce wpisuje się w strategię ekspansji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, koncentrującą się na rozwoju zarówno w największych metropoliach, jak i w mniejszych miastach.

Od momentu wejścia na polski rynek ponad 23 lata temu, Douglas sukcesywnie wzmacnia swoją pozycję, nie tylko przez otwieranie nowych perfumerii i modernizację istniejących, ale również rozwój platformy e-commerce z dużym wachlarzem usług omnichannelowych . Od ubiegłego roku marka otworzyła aż 17 nowych lokalizacji w Polsce oraz zainwestowała w przebudowę 21 istniejących perfumerii. Douglas konsekwentnie rozszerza swoją ofertę, wprowadzając ponad 90 nowych marek rocznie, w tym takich jak Dolce & Gabbana, Molton Brown, Babor czy Miller Harris.

– Rynek beauty jest bardzo dynamiczny i kształtowany przez zmieniające się trendy konsumenckie. Chcemy być zawsze blisko naszych klientów i bezpośrednio odpowiadać na ich potrzeby, dlatego cieszymy się, iż rynek CEE nieustannie się rozwija i stwarza warunki do dalszej ekspansji. Perfumeria w Galerii Starówka w Lesznie to koncepcja, z którą rozwijamy się z sukcesem w miastach o średniej liczbie mieszkańców. Klient znajduje tam nie tylko najważniejsze marki z obszaru premium beauty, ale również najnowsze trendy z social mediów. Niezmiennym elementem konceptu Douglas są dobrze wyszkoleni konsultanci beauty i unikatowe usługi. Jest to nasza strategia na dalszy rozwój dynamicznego rynku: edukacja i budowanie lojalności przez jakość obsługi i wyjątkowe doznania zakupowe. Nasze sklepy stanowią istotny element strategii omnichannel, a osiągnięcie liczby 150 perfumerii w Polsce to kolejny kamień milowy w realizacji naszych długoterminowych celów – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Polska & CEE.

Wyjątkowe doświadczenie zakupowe i spersonalizowane usługi

Nowa perfumeria w Galerii Starówka w Lesznie zajmuje powierzchnię 196 m2 i jest drugą perfumerią w tym mieście. Zapewnia klientom różnorodny wybór produktów i usług kosmetycznych. W asortymencie znajduje się ponad 80 marek, w tym renomowane globalne marki premium, takie jak Estée Lauder, Yves Saint Laurent czy Sensai. Dr. Susanne von Schmiedeberg, Sol de Janeiro, Oferta Douglas w Lesznie to bezpłatne, spersonalizowane konsultacje doboru odpowiednich produktów do pielęgnacji skóry, makijażu i perfum. Dodatkowo, perfumeria oferuje bezpłatną konsultację stanu skóry twarzy oraz bezpłatny 15-minutowy makijaż.

Łączymy offline z online

W ramach strategii rozwoju „Let it Bloom”, Douglas nieustannie poszerza swoją ofertę produktową, oferując w tej chwili ponad 1600 marek. Zgodnie z podejściem omnichannel, marka wdrożyła nowoczesne rozwiązania dopasowane dla obu kanałów sprzedaży i zapewnienia synergii doświadczeń klienta, niezależnie od tego, czy odwiedza Douglas w perfumerii stacjonarnej, czy internetowej.

Nowo otwarty sklep w Lesznie sprawnie integruje zakupy offline i online. Na przykład, klienci mają możliwość odbioru zakupów internetowych w perfumerii poprzez usługę click & collect, a także mogą korzystać z pomocy doradców kosmetycznych w sklepie do zakupów online korzystając z najszerszego porfolio marek dostępnego na douglas.pl. Mogą również zarezerwować usługi w perfumerii przez stronę internetową oraz skorzystać ze sprzedażowych eventów live na stronie internetowej e-shopu.

Idź do oryginalnego materiału