Douglas intensyfikuje swoją obecność w kluczowych lokalizacjach handlowych w Polsce. 25 września marka otwiera dwie nowe perfumerie – w Galerii Auchan w Gdańsku oraz w Galerii Sonata w Sochaczewie – a 26.09 świętuje re-otwarcie po modernizacji w warszawskim CH Blue City.
25 września Douglas powiększył swoją sieć o dwie nowe lokalizacje – w Galerii Auchan w Gdańsku oraz Galerii Sonata w Sochaczewie, a 26.09 sfinalizował modernizację perfumerii w warszawskim centrum handlowym Blue City. Wszystkie trzy lokalizacje zaprojektowano z myślą o zapewnieniu klientom dostępu do starannie wyselekcjonowanej oferty marek premium oraz wysokiej jakości usług w zakresie pielęgnacji, makijażu i zapachów.
Najnowszy koncept
Nowe i zmodernizowane lokalizacje zostały zaprojektowane zgodnie z najnowszym konceptem Douglas beauty store, który łączy elegancki, współczesny design z wygodą zakupów i innowacyjnymi rozwiązaniami omnichannelowymi. Każda z perfumerii oferuje szeroki wybór produktów marek premium, a także Douglas COLLECTION. Wnętrza perfumerii zostały zaprojektowane z uwzględnieniem nowoczesnych, proekologicznych technologii. Douglas spełnia globalne standardy ESG, dążąc do minimalizacji wpływu na środowisko oraz wyznaczania kierunków zrównoważonego rozwoju w branży beauty.

Douglas nieustannie rozwija także swój model sprzedaży w duchu omnichannel, oferując klientom pełną integrację doświadczeń zakupowych online i offline. Konsumenci mogą korzystać z usług Click & Collect oraz Click & Collect Express, a także nowoczesnej aplikacji mobilnej z funkcją Beauty Mirror, listą życzeń oraz programem lojalnościowym Douglas, który umożliwia zbieranie punktów i korzystanie z ekskluzywnych benefitów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online.
Dogodne lokalizacje
Nowe perfumerie Douglas powstały w starannie dobranych lokalizacjach, zapewniających dogodny dostęp zarówno mieszkańcom miast, jak i odwiedzającym z całego regionu. Salon w Galerii Auchan Gdańsk przy ul. Szczęśliwej 3 mieści się w jednej z najlepiej skomunikowanych części miasta, z łatwym dojazdem zarówno samochodem, jak i transportem publicznym.
Perfumeria w Galerii Sonata w Sochaczewie, zlokalizowanej przy ul. Warszawskiej 119, znajduje się w centralnej części miasta, tuż przy głównych arteriach komunikacyjnych. Z kolei zmodernizowana perfumeria w warszawskim centrum handlowym Blue City – jednym z największych obiektów handlowych stolicy – usytuowana przy Alejach Jerozolimskich 179, oferuje szybki i wygodny dojazd z różnych części Warszawy oraz aglomeracji miejskiej.

1 miesiąc temu




![Polski e-commerce przyspiesza, ale klienci stają się bardziej wymagający [OPINIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/04/erli-ecommerce.jpg)



