DPD Polska chce mieć 9 tys. automatów paczkowych SwipBox Infinity do końca 2024 roku

4 dni temu

DPD Polska chce uruchomić 1 tys. automatów paczkowych SwipBox Infinity do końca 2024 roku, dzięki czemu ich liczba przekroczy 9 tys. sztuk, w ramach ogólnopolskiej sieci DPD Pickup, która liczy łącznie 30 tysięcy punktów i automatów odbioru, podał SwipBox.

„Naszym klientom chcemy zaproponować szeroki wybór form nadania i odbioru paczki w domu lub poza domem. Dlatego oprócz klasycznych dostaw kurierskich na adres, dynamicznie rozwijamy naszą sieć DPD Pickup, w tym automaty paczkowe, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie klientów na szybkie i wygodne rozwiązania logistyczne. Wdrożenie już ponad 8 tysięcy automatów paczkowych na terenie całej Polski odzwierciedla nasze zaangażowanie w dostosowanie się do zmieniających się trendów i rozumienie potrzeb konsumentów, wynikających z tempa współczesnego życia oraz chęci wygody. Na najbliższe miesiące mamy dalsze plany rozwoju sieci DPD Pickup, w tym planujemy rok zamknąć z liczbą 9 000 automatów. W 2025 roku nasza sieć DPD Pickup będzie dalej rosła, zgodnie z potrzebami klientów” – powiedział dyrektor sprzedaży i marketingu w DPD Polska Łukasz Zembowicz, cytowany w komunikacie.

„DPD Polska od zawsze koncentrowała się na zapewnieniu wysokiego poziomu obsługi klienta na zmieniającym się rynku e-commerce, który charakteryzuje się rosnącymi potrzebami i wymaganiami. Firma doskonale rozumie ideę modułowej, zasilanej bateryjnie konstrukcji automatu SwipBox Infinity i wykorzystuje jej zalety, które pozwalają na instalację urządzeń w dowolnym miejscu. To pomaga DPD zbliżyć się do klientów, zapewniając im 24/7 wygodę zarówno w miastach, jak i na obszarach wiejskich” – dodał dyrektor zarządzający w SwipBox Polska Michał Czechowski.

Sieć DPD Pickup obejmuje w tej chwili prawie 30 tysięcy lokalizacji w całej Polsce oraz ponad 110 tysięcy w Europie. Punkty nadania i odbioru paczek można znaleźć w dużych sieciach handlowych, a lokalizacje są wybierane na podstawie solidnych danych demograficznych i przesyłkowych, specyficznych dla miast i regionów.

SwipBox to duński producent i operator automatów do odbioru przesyłek z własnym zapleczem programistycznym. Firma dostarcza od 2012 r. rozwiązania sprzętowe i software’owe dla logistyki, branży retail oraz detalistów i konsumentów. Oddziały SwipBox zlokalizowane są w Danii, Polsce, Australii i obsługują sieć urządzeń do odbioru przesyłek w ponad 40 krajach. W Polsce, odpowiada za wdrożenie automatów kurierskich, współpracujących na zasadach tzw. agnostycznej sieci – dostępnej dla wszystkich operatora logistycznego.

DPD Polska jest częścią DPDgroup, jednej z największych międzynarodowych sieci kurierskich w Europie.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału