LCP Poland, part of M Core, po raz drugi w tym roku uruchamia projekt z Refield. Po otwartym wspólnie w lutym bieżącego roku parku handlowego w Zwoleniu, tym razem firmy spotkały się przy okazji projektu w Ciechanowie. W dniu jego otwarcia LCP potwierdza zakup Pasażu Ciechanowskiego, który finalnie trafił do portfela firmy jako M Park Ciechanów. Najnowszy M Park to ponad 10.700 m kw. GLA z 13 najemcami. Na dzień otwarcia M Park Ciechanów jest w 100% skomercjalizowany.
M Park Ciechanów powstał w północnej części miasta, przy ulicy Prymasa Tysiąclecia 7a-d, vis-à-vis jednej z największych i stale rozbudowywanej dzielnicy mieszkaniowej w Ciechanowie – Gostków. Co więcej, park handlowy jest zlokalizowany tuż przy jednym z głównych rond w mieście, z którego ulica Pętla Miejska dogodnie prowadzi w kierunku kolejnych osiedli z zabudową mieszkalną, tj. Aleksandrówka i Żuławy. Dla wygody odwiedzających dostępny jest parking na 321 samochodów. Co więcej, w każdym realizowanym M Parku kładziony jest nacisk na aspekty ekologiczne. Zamontowane zostaną m.in. dwa miejsca do elektrycznego ładowania pojazdów. Ponadto w ramach ESG planowane jest także pozyskanie dla tej nieruchomości certyfikacji BREEAM na poziomie Very Good.
Bogaty tenant-mix, doskonała lokalizacja
Tenant mix M Park Ciechanów obejmuje takich najemców ja: HalfPrice (2.000 m kw.), sklep spożywczy Biedronka (1.200 m kw.), Martes Sport (1.000 m kw.), Woolworth (1.000 m kw.), popularna marka modowa Sinsay (887 m kw.), jak również Worldbox (730 m kw.), CCC (670 m kw.), DM Drogerie Markt (615 m kw.), Xtreme Fitness (620 m kw.) oraz Xtreme Kids (750 m kw.), Pepco (500 m kw.), Eobuwie (450 m kw.), Hebe (330 m kw.).

– Cieszymy się, iż po raz kolejny mogliśmy zrealizować projekt wspólnie z firmą Refield – sprawdzonym partnerem, z którym dzielimy podejście do efektywnego i odpowiedzialnego inwestowania. M Park Ciechanów powstał w doskonałej lokalizacji, oferując pełną komercjalizację już na starcie oraz tenant mix wpisujący się w realne potrzeby mieszkańców Ciechanowa. Wierzymy, iż obiekt ten gwałtownie stanie się nie tylko miejscem zakupów, ale też stałym punktem codziennego życia mieszkańców. To dla nas istotny projekt – zarówno w kontekście lokalnym, jak i w skali całego portfela M Park – skomentował James Fife, CEO LCP Poland, part of M Core.
– Otwarcie Pasażu Ciechanowskiego jako M Parku Ciechanów to dowód, iż partnerstwo Refield i LCP ma solidne fundamenty i ogromny potencjał rozwoju. Wspólnie udowadniamy, iż można tworzyć projekty, które od razu stają się częścią silnej marki i odpowiadają na realne potrzeby lokalnych społeczności. To już drugi obiekt oddawany razem w tym roku – i z pełnym przekonaniem mogę dodać, iż to nie nasze ostatnie słowo. Przed nami kolejne inwestycje, które umocnią naszą pozycję na rynku i pokażą, iż kooperacja oparta na zaufaniu i wspólnej wizji naprawdę działa. Jestem pewien, iż obiekt w Ciechanowie stanie się ważnym miejscem spotkań i zakupów dla mieszkańców miasta – powiedział podczas oficjalnego otwarcia Fabian Eryk Barbarowicz, prezes zarządu Refield.

1 miesiąc temu




![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)



