Dwie dekady polskiego e-commerce’u w UE
Zdjęcie: e-commerce
Dwie dekady członkostwa w Unii Europejskiej, to dla polskiego handlu internetowego okres niezwykle dynamicznego rozwoju, który szedł w parze z transformacją cyfrową. Wraz z samymi e-sklepami powstawały i rozwijały się również inne branże, m.in. marketing, płatności, logistyka, tworząc w ten sposób wielki ekosystem komplementarnych usług, które stanowią w tej chwili istotny składnik polskiej gospodarki. Początki polskiego e-commerce’u […]

1 rok temu





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)