Dwie marki modowe przedłużyły umowy najmu w Nowych Czyżynach

2 tygodni temu

Marki modowe doceniają potencjał biznesowy Nowych Czyżyn oraz rozwijany przez obiekt nowoczesny format convenience. Big Star oraz Diverse to kolejne duże sieci odzieżowe, które właśnie zdecydowały się przedłużyć umowę najmu z krakowskim centrum handlowym.

– Obecność rozpoznawalnych marek modowych odgrywa kluczową rolę w umacnianiu pozycji Nowych Czyżyn na krakowskim rynku centrów handlowych. To również istotny wyróżnik obiektu w lokalnym segmencie convenience, który generuje footfall i znacząco wpływa na lojalność klientów – podkreśla Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland. – Dlatego konsekwentnie rozwijamy tego typu ofertę – zarówno poprzez pozyskiwanie do portfolio nowych, atrakcyjnych konsumencko marek, jak i poprzez zacieśnianie współpracy z naszymi długoletnimi partnerami biznesowymi. Najnowsze aneksy z Big Star i Diverse są efektem realizowanej przez nas strategii – dodaje.

Obiekt w pełni skomercjalizowany

Wpisują się one także w pozytywny trend obserwowany w krakowskim centrum z portfolio Greenman Poland. Tylko w 2024 roku 13 marek przedłużyło tam umowy najmu. Ofertę wzbogaciły natomiast cztery nowe marki. Początek 2025 roku przyniósł już aż 10 kolejnych aneksów, w tym z anchorem – Leroy Merlin. W efekcie obiekt – jako jeden z nielicznych w Krakowie – jest dziś w 100% skomercjalizowany.

Jak podkreśla Karolina Nitowska, do długofalowej współpracy marki skłania kilka czynników. – Najemcy doceniają rozwijany przez nas nowoczesny format convenience, który wpisuje się w aktualne trendy zakupowe. Co więcej, dostrzegają, iż na tle innych obiektów tego formatu, Nowe Czyżyny wyróżnia znacznie szersza oferta, przyjazna różnym pokoleniom, którą dodatkowo cechuje znaczący udział marek modowych i lifestylowych w tenant-mixie – mówi Karolina Nitowska.

– Nie bez znaczenia jest także rozwój Nowych Czyżyn. Liczne modernizacje – zarówno wnętrz, elewacji, jak i samych sklepów – sprawiają, iż marki mogą dziś działać w atrakcyjnym otoczeniu, co jest szczególnie ważne dla sieci odzieżowych. Istotny dla brandów jest także stabilny footfall obiektu i chłonny rynek, jaki oferuje centrum. Sąsiedztwo dużych osiedli sprawia, iż dla tysięcy osób Nowe Czyżyny są dziś destynacją nr 1 na codzienne zakupy, ale także większy shopping – dodaje.

Optymizm na przyszłość

Karolina Nitowska z dużym z dużym optymizmem patrzy także na nadchodzące miesiące. – Spodziewamy się sfinalizowania kolejnych rozmów z partnerami, którzy w Nowych Czyżynach obecni są od lat. Przed nami więc pracowity okres – mówi.

Centrum Nowe Czyżyny zlokalizowane jest w Krakowie przy ul. Medweckiego 2. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 31 tys. m kw. GLA i liczy sobie 95 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Leroy Merlin, Jysk, RTV Euro AGD, Empik, Douglas, Rossmann, home&you, Big Star, Pepco, KFC i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji ponad 850 miejsc postojowych.

Idź do oryginalnego materiału