Dyskonty królami zakupów. Walka o obronę pozycji będzie jednak kosztowna

Zdjęcie: Foto: Bloomberg
W 2024 r. aż 43 proc. wydatków na podstawowe zakupy spożywcze i chemiczne trafiło do sieci typu Biedronka czy Lidl. Przy wysokiej inflacji obrona pozycji będzie wymagała od dyskontów wiele wysiłku i dalszych promocji.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Dyskonty królami zakupów. Walka o obronę pozycji będzie jednak kosztowna
Powiązane
Szymon Hołownia liderem drugiego wyboru [SONDAŻ]
1 godzina temu
Będą promować zdrowy styl życia dla całych rodzin
2 godzin temu
Polecane
Belinda Bencic o nowej inicjatywie WTA
37 minut temu
Problemy z meczem Igi Świątek. Fatalne prognozy
59 minut temu
Świątek musiała uciekać z kortu. Początek meczu przesunięty
1 godzina temu