E-learning AD 2030. Piotr Peszko EM#113

feed.podbean.com 2 lat temu

W trzy miesiące nie przeniesiesz wiedzy i edukacji do sieci. Ale można zacząć to robić i planować rozwój edukacji online z wyprzedzeniem. Na przykład na 2030 rok.

W podkaście gościmy Ojca Chrzestnego polskiego e-learningu. To nie będzie kolejny podcast, w którym usłyszysz, czym są plusy i minusy zdalnego nauczania. Zdanie naszego gościa na temat kursów i tworzenia treści online może służyć za kompas w rozwoju każdej platformy do kursów, szkoleń czy studiów online.

Ekranoza? Straszna choroba e-learningu.

SCORM - pamięta czasy Moniki Levinsky i jej bytności w Białym Domu, ale jest nadzieja.

I wcale nie jest nią metaverse.

Jakie jest efektywne rozwiązanie, za pomocą którego Twoja firma zadba o kształcenie pracowników?

Od wykorzystania Moodla do Knowledge Curation.

Przez wykorzystanie video, treści pisanych czy choćby maila do edukacji. Włączenie dodatkowego kanału nauczania zdalnego tylko dla Twoich pracowników. Rozmowa jest soczysta.

Piotr Peszko ma swoje zdanie i nie zawaha się go użyć. Wersję video tej rozmowy i dodatkowe materiały znajdziesz na naszej stronie - escola.pl. Miłego słuchania!

💍Kim jest Ojciec Chrzestny polskiego eLearningu?

🎙Podczas tej rozmowy omówimy obecny stan eLearningu w Polsce.

🥽 Czy VR i Meta wyjdą poza deklaracje i zmienią rynek nauczania?

❓W jaką stronę zmierza rynek elearningu?

🎤Czym będzie elearning, nie chwilę po pandemii, ale AD2030?


Naszym gościem jest Piotr Peszko - zapraszamy do słuchania podcastu! Wersję video tej rozmowy znajdziesz na naszej stronie: escola.pl

Kontakt:

Krzysztof Wojewodzic: http://bit.ly/KWojewodzic

Mail: [email protected]

Jędrzej: http://bit.ly/JPaulus

Mail: [email protected]

Strona i blog: https://escola.pl/

Muzyka: Kevin MacLeod

Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Oceń nasz podcast na Apple Podcasts: https://bit.ly/EscolaMobileIT

Zapraszamy do podcastu.

Idź do oryginalnego materiału