Ekipa Holding jest zadowolona z debiutu filmowego, szykuje nową strategię rozwoju – wywiad

4 tygodni temu

Warszawa, 04.03.2025 (ISBnews/ISBtech) – Ekipa Holding przygotowuje się do zaprezentowania nowej strategii rozwoju całego holdingu, w której m.in. odniesie się do branży filmowej i jej roli w strukturze grupy, zwłaszcza iż pierwsza produkcja filmowa Ekipy odniosła rynkowy sukces, poinformował ISBtech prezes Łukasz Wojtyca.

“Liczba widzów w weekend otwarcia na naszym filmie ‘100 dni do matury’, który miał premierę w kinach 28 lutego, przebiła nasze oczekiwania i wyniosła 324 tys. Jest to najlepszy wynik w tym roku oraz czołowy wynik po czasach covidu w naszym kraju. Bardzo dziękujemy widzom za zaufanie do naszej firmy i chęć spędzenia czasu z naszym filmem. Produkcja filmowa była nowym obszarem, w którym rozpoczęliśmy naszą aktywność, natomiast dobrze się do tego przygotowaliśmy, współpracując zarówno z czołowymi aktorami, jak i producentami. Oczywiście mam nadzieję, iż przez następne tygodnie liczba widzów jeszcze się zwiększy. Dla naszej spółki weekend otwarcia był bardzo ważny, dlatego m.in jeździliśmy po wybranych kinach z naszymi influencerami i oglądaliśmy film z widzami. Natomiast komercjalizacja filmu dopiero się rozpoczyna, co pozytywnie wpłynie cały projekt” – powiedział Wojtyca w rozmowie z ISBtech.

Dodał, iż jest za wcześnie, aby jednoznacznie zadeklarować czy holding będzie wchodzić w kolejne produkcje filmowe.

“Dane po weekendzie otwarcia będą nas do tego zachęcać, ponieważ okazuje się, iż jesteśmy w stanie z przytupem wchodzić w nowe segmenty rynku rozrywkowego. Branża filmowa od lat nas pociągała i cieszę się, iż udało się w nią wejść z sukcesem. Myślę, iż na ten moment mogę powiedzieć, iż raczej nie będzie to nasze ostatnie słowo w tym zakresie. Sukces filmu jest dla nas istotny, bo to kolejny krok w rozwoju naszego holdingu. Czekaliśmy, jako spółka notowana na NewConnect, na pierwsze wyniki produkcji filmowej, ponieważ od tego uzależniamy istotną część strategii rozwoju. Myślę, iż w niedalekiej przyszłości zaprezentujemy nową i aktualną strategię rozwoju całego naszego holdingu. Na pewno odniesiemy się w niej do branży filmowej i jej roli w naszej strukturze” – stwierdził prezes Ekipa Holding.

Ekipa Holding jest też bardzo aktywna na rynku muzycznym.

“Sukcesem okazał się ubiegłoroczny Festiwal Ekipy. Chcemy, aby nasi influencerzy sprawdzali się w nowych rolach, takich jak aktorstwo czy właśnie muzyka. Trwa III edycja naszego programu Twoje5minut, po zakończeniu którego będziemy mieli nowych influencerów pod naszą opieką. To wszystko powoduje, iż patrzę z optymizmem na nadchodząca przyszłość” – dodał prezes.

Film “100 dni do matury” to kino dla nastolatków, łączące ważne przesłanie z jakościową rozrywką; zrealizowana z rozmachem produkcja o młodych z brawurową akcją w tle. Projekt jest połączeniem świata influencerów z branżą filmową. Po raz pierwszy w Polsce wykorzystano tak szeroko zasięg twórców internetowych w pełnometrażowej produkcji filmowej. Branża filmowa bacznie obserwuje, jaki efekt przyniesie to połączenie, które może wyznaczyć nowy kierunek w rodzimej kinematografii, zaznaczył Wojtyca.

W związku z dynamicznym rozwojem grupy influencerskiej Ekipa oraz chęcią rozbudowy działań w nowych branżach w 2020 r. powstała Ekipa Holding. Do grupy kapitałowej została przeniesiona cała działalność operacyjna oraz powołane zostały podmioty wyspecjalizowane w nowych branżach, aby uzupełnić i rozwijać grupę kapitałową Ekipa Holding. Ekipa Holding jako spółka dominująca, wspiera spółki zależne, które zajmują się działalnością operacyjną, każda wyspecjalizowana w swojej branży. Jest grupą, której podstawowym celem jest dostarczanie szeroko rozumianej rozrywki na różnych płaszczyznach. Podstawą działalności Ekipa Holding jest akumulowanie, zarządzanie i komercjalizacja bezpośrednio lub przez spółki celowe wytwarzanych w grupie praw autorskich, brandów i marek.

Sebastian Gawłowski

(ISBnews/ISBtech)

Idź do oryginalnego materiału