Ekspandujesz na rynki zagraniczne? Sprawdź, jak marketing kulturowy Ci w tym pomoże (webinar)

1 rok temu
Żeby Twoja marka dobrze zakorzeniła się na rynkach zagranicznych, musisz poznać wartości tamtejszych konsumentów. Zapisz się na nasz bezpłatny webinar, a pokażemy Ci, jak uwzględniać ważne wartości dla mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej w swojej strategii! Marketing kulturowy jest szczególnie pomocny w trakcie ekspansji zagranicznej. Dzięki niemu adresujesz najważniejsze wartości i kody kulturowe danego rynku. To sprawia, iż klienci od razu zaczynają zauważać Twoją markę i włączać ją do swojego codziennego życia.
Stratosfera przeprowadziła dokładną analizę rynku węgierskiego, bułgarskiego, czeskiego, rumuńskiego i polskiego. Opracowania obejmują poglądy mieszkańców na politykę i ekonomię, z czego są dumni, czego się obawiają, co uważają za charakterystyczne dla ich państw itd. itp.
Podczas naszego bezpłatnego webinaru porównamy polskiego konsumenta z jego odpowiednikami z CEE.
Zarejestruj się dzięki tego formularza: https://bit.ly/3XTDKd3...
Idź do oryginalnego materiału