Enata Bread, właściciel takich marek jak m.in. Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni, Szałata i Szok oraz Bakery, wystartowała z nowym konceptem. POZNAJE. Bakery & Restaurant to unikalne miejsce, które łączy piekarnię z restauracją.
W Starym Browarze w Poznaniu ruszył nowy koncept POZNAJE. Bakery & Restaurant z autorskim menu szefa kuchni Jarosława Kina.
Na parterze znajduje się piekarnia serwująca śniadania i oferująca rzemieślnicze wyroby piekarnicze (chleby, bagietki, ciabiatty, focaccie), kanapki, słodkości (cornetto, danish, cannolo) i napoje (także tak zaskakujące jak maślanka czy kompot). Na górze zaś otwarta zostanie (3 listopada) restauracja fine dining, w karcie której znajdą się kreatywne dania, także z wykorzystaniem pieczywa.

Ambitne plany rozwoju Enata Bread
Enata Bread kontynuuje rozwój sieci. Do 2030 roku spółka chce zainwestować ok. 200 mln zł. Dzięki temu sieć ma się rozrosnąć do ok. 400 lokalizacji.
– Inwestycje rzędu 200 mln zł spowodują, iż w 2030 roku przekroczymy liczbę 400 lokalizacji. Nie wykluczamy jednak przyspieszenia ekspansji. Jeśli pojawi się biznesowa okazja, na przykład fuzji, przejęcia lub otwarcia nowego kanału sprzedaży, to na pewno ją wykorzystamy i przyspieszymy tempo rozwoju. Docelowo, sieć ma liczyć minimum 500 punktów – powiedział w rozmowie z PAP Biznes prezes Bartłomiej Rychcik.
Jego zdaniem rynek nie pozostało nasycony. Widać wciąż ogromny potencjał w tworzeniu lokali w nowych inwestycjach, na przykład osiedlach mieszkaniowych, galeriach handlowych czy biurowcach. Właściciel sieci Gorąco Polecam. Smaki z piekarni myśli również o ekspansji zagranicznej.