Eobuwie.pl realizuje omnichannelową strategię. Marka wprowadza program lojalnościowy

1 tydzień temu

Eobuwie.pl, polski sklep internetowy, z unikatowym konceptem sklepów stacjonarnych, uruchomił swój pierwszy program lojalnościowy – „Klub eobuwie”. Uczestnikami mogą zostać zarówno dotychczasowi, jak i nowi klienci, którzy zapisując się do programu zyskują szereg korzyści, w tym rabaty obowiązujące zarówno na ofertę eobuwie.pl, jak i MODIVO.

Zgodnie z omnichannelową strategią marki, punkty można zbierać podczas zakupów online, w aplikacji mobilnej i sklepach stacjonarnych.

– Zapraszamy klientów eobuwie.pl do programu, w ramach którego mogą czerpać z benefitów niezależnie od tego, gdzie i w jaki sposób lubią robić zakupy. Stawiamy na maksymalną wygodę klubowiczów – zarówno pod kątem zbierania punktów, jak i ich wymiany na konkretne korzyści – mówi Marcin Czyczerski, CEO w Grupie MODIVO.

Każda wydana złotówka to 1 punkt w Klubie eobuwie. Dodatkowe punkty naliczane są między innymi za dołączenie do programu czy w dniu urodzin.

Program lojalnościowy Eobuwie.pl dostępnym na rynku polskim

– Zebrane punkty można wymienić na rabaty. Wystarczy wygenerować kod z poziomu konta użytkownika. Co ważne, chcieliśmy zapewnić naszym klientom szeroki wybór, dlatego kody rabatowe można wykorzystać nie tylko podczas zakupów na eobuwie.pl, ale również multibrandowej platformie MODIVO, a choćby przekazać rodzinie lub znajomym dzięki wygodnej funkcji udostępniania – dodaje Anna Michalak, Head of CRM & Loyalty z Grupy MODIVO, do której należy eobuwie.pl.

Punkty zebrane w Klubie ważne są przez 6 miesięcy, a same kody rabatowe przez 7 dni od momentu wygenerowania. Szczególne korzyści czekają na użytkowników aplikacji mobilnej – oprócz opcji śledzenia stanu konta, zyskują oni również dostęp do najnowszych promocji oraz ofert zarezerwowanych tylko dla członków Klubu.

Programy lojalnościowe cieszą się dużą popularnością wśród klientów – 64% ankietowanych w badaniu Monitora Programów Lojalnościowych 20231 zadeklarowało uczestnictwo w co najmniej jednym klubie. Jednocześnie aż 90% klubowiczów korzysta z dedykowanej aplikacji mobilnej.

Klub eobuwie jest pierwszym programem lojalnościowym marki dostępnym na rynku polskim

Idź do oryginalnego materiału