Galeria Amber osiągnęła 100% najmu, potwierdzając, iż dobry miks marek i konsekwentna strategia przyciągają uwagę rynku. W ostatnich miesiącach w centrum zarządzanym przez EPP otworzyła się pierwsza w Kaliszu kawiarnia Starbucks, a niedługo pojawi się również debiutujący w regionie kompaktowy koncept sieci Agata Meble.
Do grona najemców dołączyły także m.in. worldbox, Giacomo Conti i Alpine Pro. Za pełną komercjalizacją centrum stoją nie tylko nowe otwarcia, ale też zaufanie i kooperacja z markami obecnymi w Galerii Amber od lat. Od września 2024 roku podpisano 25 umów przedłużających współpracę i obejmujących łącznie ponad 5,9 tys. mkw. powierzchni.

– 100% najmu nie zdarza się przypadkiem – to efekt wielu zaplanowanych działań. Galeria Amber jest miejscem, w którym marki lubią rozpoczynać swoje lokalne historie – to tutaj testują nowe formaty, sprawdzają potencjał miasta i nawiązują długofalowe relacje z klientami. Po Rituals i iSpocie przyszła pora na Starbucks i koncept sieci Agata Meble pokazując, iż w Kaliszu dzieje się coś wyjątkowego. Ten sukces w wynajmie to jednak nie tylko zasługa nowych otwarć. Równie istotna jest siła marek, które są z nami od lat i wspólnie budują pozycję Galerii Amber – komentuje Joanna Dudzic, Asset Manager w EPP.
Debiuty marek
Ostatnie miesiące w Galerii Amber to ciąg debiutów marek, które przyciągają uwagę klientów. Stąd pierwszy w Kaliszu Starbucks – miejsce, które wniosło do centrum zapach świeżo parzonej kawy i stało się codziennym przystankiem dla tych, którzy w biegu potrafią znaleźć chwilę dla siebie. Swój pierwszy w regionie kompaktowy koncept otworzy także sieć Agata Meble, oferując praktyczne i stylowe pomysły na urządzenie wnętrz. Wśród nowych marek znalazł się worldbox z ofertą kultowych marek streetwearowych oraz Giacomo Conti – synonim klasycznej elegancji w męskim wydaniu. niedługo przestrzeń wypełni się także sportową energią Alpine Pro.

Galeria Amber rozwija się nie tylko dzięki nowym najemcom, ale także poprzez umacnianie współpracy z dotychczasowymi partnerami. Klienci mogą już korzystać z odświeżonego salonu marek Greenpoint i Top Secret, którego powierzchnia została powiększona. Z kolei powierzchnia salonu Diverse po relokacji wzrośnie o 100 mkw.

1 dzień temu




![[ANALIZA] CBRE: nowe oblicze ulic handlowych – więcej gastronomii i miejsc spotkań](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/ulica-handlowa.jpg)
![Wzrost cen w sklepach zwalnia, ale wciąż wyprzedza inflację ogólną [ANALIZA]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2023/09/paragony-zakupy-ceny-pexels.jpg)


