Galeria Twierdza Kłodzko osiągnęła 100 proc. poziom komercjalizacji, przyciągając nowe marki i rozwijając współpracę z obecnymi najemcami.
Zarządzana przez EPP Galeria Twierdza Kłodzko dynamicznie rozwija swoją ofertę, osiągając imponujący 100-procentowy poziom komercjalizacji. Nowa część parku handlowego, będącego integralną częścią centrum handlowego, została w całości wynajęta na wiele miesięcy przed planowanym otwarciem. Dodatkowo, wszystkie marki z Grupy LPP – Reserved, Sinsay, House, Mohito i Cropp – zdecydowały się na przedłużenie umów, a cztery z nich znacząco powiększyły swoje dotychczasowe przestrzenie.
Wyjątkową nowością jest debiut w regionie restauracji BERLIN DÖNER KEBAP, która wzbogaci ofertę gastronomiczną galerii. Łącznie umowy z Grupą LPP i nowym najemcą gastronomicznym obejmują ponad 3 900 mkw.
– Konsekwentna realizacja strategii asset management przyniosła spektakularny efekt w postaci pełnego wynajmu Galerii Twierdza Kłodzko. Ostatnie ogłoszenia o debiutach TK Maxx i drogerii dm, a także zaufanie i dalsza kooperacja z dotychczasowymi najemcami, którzy decydują się na powiększenie swoich salonów, potwierdzają, iż stworzyliśmy w Kłodzku idealne miejsce dla rozwoju biznesu sieci handlowych – podkreśla Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP. – Klienci mogą spodziewać się jeszcze bogatszej oferty House i Mohito, które od połowy maja zaprezentują się w nowych, odświeżonych wnętrzach. Nową odsłonę zyskają także sklepy Bacówki i Piekarni Machela. To jednak nie koniec zmian. Dzięki rozbudowie parku handlowego mogliśmy zaoferować większe, atrakcyjniejsze lokale dla marek Reserved i Sinsay – dodaje Tomasz Nowakowski.
Grupa LPP wzmacnia obecność
Grupa LPP umacnia swoją obecność w Galerii Twierdza Kłodzko, inwestując w powiększenie i modernizację swoich salonów. Polski lider branży odzieżowej zwiększa powierzchnię handlową, wprowadza nowoczesny design i dostosowuje aranżacje sklepów do aktualnych oczekiwań klientów, co ma na celu wzmocnienie potencjału sprzedażowego w Kotlinie Kłodzkiej.
Reserved przenosi się do przestronniejszego salonu w nowej części parku handlowego, oferując jeszcze większy wybór dla miłośników miejskiej elegancji. Dotychczasową lokalizację Reserved przejmie Sinsay, najdynamiczniej rozwijająca się marka w portfolio LPP, która oferuje modę dla całej rodziny, a także akcesoria do domu, produkty dla zwierząt i kosmetyki. W budynku centrum handlowego, w miejscu salonu Sinsay, pojawi się nowy, atrakcyjny najemca.
Salony House i Mohito przejdą gruntowną metamorfozę wnętrz. House, znany z odważnych kolekcji dla osób ceniących indywidualny styl, oraz Mohito, oferujący ponadczasową elegancję dla kobiet, zaproszą do swoich odnowionych przestrzeni.
Portfolio LPP uzupełnia Cropp, marka skierowana do młodych klientów, oferująca miejski styl łączący najnowsze trendy z lokalnym charakterem.
Obecność wszystkich pięciu marek LPP w jednym centrum handlowym tworzy unikalną i kompleksową ofertę zakupową. Ofertę gastronomiczną uzupełni pierwsza w regionie restauracja BERLIN DÖNER KEBAP, serwująca dania z mięsa najwyższej jakości oraz opcje wegetariańskie, oparte na tradycyjnych niemieckich recepturach. Od połowy maja klienci będą mogli skorzystać również z nowej aranżacji drogerii Rossmann.
Galeria Twierdza Kłodzko
Galeria Twierdza Kłodzko to najważniejszy punkt na mapie handlowej regionu, oferujący ponad 23 000 mkw. powierzchni handlowej. Kompleks składa się z centrum handlowego z hipermarketem Carrefour i strefą restauracyjną oraz parku handlowego. Działa w nim ponad 60 sklepów, w tym renomowane marki jak CCC, H&M, Reserved, Mohito, Sinsay, Martes Sport, Douglas, Rossmann, Apart, YES, Pandora, home&you, Leroy Merlin i JYSK. Obiekt oferuje także różnorodne restauracje, takie jak KFC, Sushi dla Mnie i pizzerię Bello, a także punkty usługowe i rozrywkowe, w tym Interaktywną Strefę Zabaw – Kids Play oraz nowoczesne Multikino z trzema salami na ponad 750 widzów.
Galeria Twierdza Kłodzko wyróżnia się dogodną lokalizacją w pobliżu północnej obwodnicy Kłodzka oraz dysponuje około 1050 miejscami parkingowymi. Centrum posiada certyfikat „Obiekt bez barier”, potwierdzający wysoki standard dostosowania do potrzeb osób o ograniczonej mobilności.