Należąca do EPP Galeria Echo w Kielcach, największe centrum handlowo-rozrywkowe w regionie, wkracza w rok szkolny z nowymi najemcami. To m.in. jedyny w Świętokrzyskiem salon Samsung Brand Store, Rituals, eobuwie czy Studio Projektowe Castorama.
Przedłużono także współpracę z wieloma dotychczasowymi najemcami, a wśród nich jest NEW YORKER, który powiększył swój sklep o ponad 40 proc.. Na odwiedzających czeka również nowa atrakcja – najdłuższa w Europie zjeżdżalnia w przestrzeni handlowej, która połączyła poziomy +1 i -1 obiektu.
– Kształtowanie tenant miksu to jak budowanie przemyślanej układanki – każdy kolejny element ma wnosić wartość, przyciągać klientów i harmonijnie dopełniać już istniejącą strukturę. Dlatego obok marek technologicznych i kosmetycznych w Galerii Echo pojawiły się funkcje rozrywkowe, takie jak ostatnio otwarta zjeżdżalnia. Efekty tej strategii są już widoczne – dotychczasowi partnerzy np. NEW YORKER czy Apart, wierzą w potencjał obiektu i decydują się na większe przestrzenie. To dowodzi, iż elementy naszej układanki idealnie do siebie pasują, tworząc miejsce, gdzie marki mogą się rozwijać – mówi Jakub Ociepka, Asset Manager w EPP.

Nowości w Galerii Echo
Nowych doświadczeń dostarcza Samsung Brand Store, gdzie klienci mogą na żywo odkrywać innowacje technologiczne. Studio Projektowe Castorama również stawia na relacje z odwiedzającymi – ułatwia zmianę domowych planów w gotowe wnętrza. Pozytywne emocje wzbudza też sklep marki Rituals, której produkty zmieniają codzienną pielęgnację w chwile warte zapamiętania.
Wśród nowości jest także multibrandowy salon eobuwie, który jeszcze przed końcem roku powita pierwszych odwiedzających, Crazy Bubble z bąbelkową herbatą i pierwszy stacjonarny sklep Fale Loki Koki, gdzie znaleźć można szeroki wybór profesjonalnych produktów fryzjerskich i dla barberów. Swoje lokale otworzyły również Liqud Jungle oraz Milano Uomo.

Najemcy przedłużają współpracę
Marka NEW YORKER przedłużyła współpracę z kieleckim centrum handlowym, równocześnie powiększając zajmowaną powierzchnię do niemal 1500 mkw. W jej ślady poszły inne marki. W nowych odsłonach swoje salony zaprezentowały m.in. Inglot i Apart. Ceniony jubiler, który w Galerii Echo ma jedyny w województwie punkt sprzedaży Mennicy Apart, powiększył swoją przestrzeń ponad trzykrotnie.
Po odkryciu wszystkich nowości w ofercie odwiedzający mogą skorzystać z wyjątkowej atrakcji, która wzbogaciła przestrzeń centrum. Spiralna zjeżdżalnia o wysokości ponad 12 i długości 36 metrów w oryginalny sposób łączy piętra obiektu, zmieniając zwykłe przemieszczanie się w pełne wrażeń doświadczenie. Dzięki swojej podwójnej funkcji – miejsca zabawy i alternatywnego ciągu komunikacyjnego – zjeżdżalnia jest przykładem, jak centrum handlowe może zaskakiwać i angażować odwiedzających.


1 miesiąc temu




![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)



