Dzięki dostępowi do 2,5 miliarda użytkowników oraz lokalnym zespołom na ponad 40 rynkach Eskimi łączy zaawansowane kreacje oparte na danych, dopasowanie geograficzne i precyzyjne targetowanie. Efektem jest kreowanie kampanii, które łączą uwagę odbiorców z realnym oddziaływaniem na wizerunek marki.
Od blisko dwudziestu lat Eskimi prowadzi działania w sektorze AdTech, ze szczególnym uwzględnieniem rozwijających się rynków. Dołączenie do IAB Polska umożliwia nam aktywne uczestnictwo w budowaniu rodzimych standardów reklamy cyfrowej, opartych na transparentności, innowacji i efektywności. Naszym celem jest wspólne tworzenie korzystnych rozwiązań dla marek i odbiorców.
Obecność Eskimi w gronie członków IAB Polska potwierdza firmowe zaangażowanie w rozwój branży digital w Polsce – Vytautas Paukštys, CEO Eskimi
W strukturach IAB Polska jest w tej chwili zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.