Esotiq & Henderson nawiązuje strategiczną współpracę w celu ulepszenia logistyki

3 tygodni temu

Esotiq & Henderson rozpoczął strategiczną współpracę z InPost Fulfillment, która stanowi istotny krok w transformacji procesów logistycznych spółki.

Współpraca z InPost Fulfillment otwiera zupełnie nowy rozdział w logistyce E&H S.A. To świadoma inwestycja w jakość, szybkość i skalowalność naszych działań – podkreśla Arkadiusz Łukasik, którego zespół wraz z Adamem Gorczyńskim, Dariuszem Furmanem oraz działami IT i E-commerce, odegrał kluczową rolę w realizacji tego projektu.

Zdaniem przedstawicieli Esotiq & Henderson kooperacja znacząco wpłynie na jakość obsługi klientów, jednocześnie optymalizując procesy operacyjne firmy. Chodzi m.in. optymalizację kosztów poprzez model płatności za faktycznie zrealizowane usługi, eliminację wydatków związanych z magazynowaniem i zarządzaniem personelem logistycznym, ekspresową realizację zamówień, a także możliwość skoncentrowania zasobów firmy na rozwoju produktów, innowacjach i strategicznych inicjatywach.

Polski producent bielizny

Esotiq & Henderson specjalizuje się w projektowaniu i sprzedaży bielizny damskiej i męskiej. Spólka zarządza siecią ponad 270 salonów w Polsce i 24 za granicą: w Niemczech, Ukrainie, Łotwie, Macedonii, Serbii, Słowacji i Mołdawii.

Prowadzi też sprzedaż przez własne platformy e-commerce oraz zewnętrzne platformy marketplace, zapewniające szerokie dotarcie do klientów. W 2011 roku firma została zadebiutowała na rynku NewConnect, a w 2015 przeszła na parkiet główny warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych.

Idź do oryginalnego materiału