Esotiq & Henderson: rośnie sprzedaży i powierzchnia handlowa

2 dni temu

Grupa Esotiq & Henderson, zajmująca się produkcją i sprzedażą produktów odzieżowych oraz kosmetycznych, w czerwcu 2025 r. osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości około 27 mln zł. To oznacza wzrost o 2 proc. w porównaniu do przychodów uzyskanych w czerwcu 2024 roku. W tym okresie powierzchnia handlowa spółki zwiększyła się o 2 proc. i wyniosła 18 335 m kw..

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Esotiq & Henderson w okresie 6 pierwszych miesięcy 2025 r. wyniosły około 141,2 mln zł i były wyższe o około 5 proc., niż w tym samym okresie roku ubiegłego.

Mocny e-commerce

Przychody Esotiq & Henderson ze sprzedaży internetowej czerwcu 2025 r. wyniosły ok. 7,7 mln zł i były wyższe o 29 proc. rok do roku. Natomiast skonsolidowane przychody ze sprzedaży internetowej w okresie 6 pierwszych miesięcy 2025 r. wyniosły ok 41,5 mln zł. To wzrost aż o 42 proc. w orównaniu do tego samego okresu roku 2024.

Szacunkowa marża brutto na sprzedaży Esotiq & Henderson w czerwcu 2025 wyniosła 71 proc. i była taka sama jak marża zrealizowana w czerwcu roku poprzedniego. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń – czerwiec 2025 r. wyniosła około 69 proc. i według szacunków była taka sama jak marża osiągnięta we właściwym okresie roku ubiegłego.

Ekspansja offline i online

Esotiq & Henderson specjalizuje się w projektowaniu i sprzedaży bielizny damskiej i męskiej. Spółka prowadzi sieć około 300 salonów stacjonarnych m.in. w Polsce, Serbii, Łotwie, Niemczech, Słowacji i Ukrainie.

Prowadzi też sprzedaż przez własne platformy e-commerce oraz zewnętrzne platformy marketplace, zapewniające szerokie dotarcie do klientów.

Idź do oryginalnego materiału