ETOS: Polski styl casual zdobywa Azję

3 dni temu

Polska firma ETOS, właściciel marek odzieżowych Diverse, Diverse Extreme Team i Coalition, z powodzeniem zainicjowała swoją ekspansję na rynek chiński. Z końcem czerwca spółka otworzyła pierwszy sklep pod szyldem Diverse Extreme Team w mieście Rizhao.

ETOS S.A. od lat buduje swoją pozycję w Europie Środkowo-Wschodniej, sukcesywnie rozwijając sieć sprzedaży, która liczy w tej chwili ponad 400 sklepów. Teraz firma stawia na dynamicznie rosnący rynek azjatycki.

Początek ekspansji w Państwie Środka

– Z przyjemnością informujemy o otwarciu naszego pierwszego sklepu w Chinach! Pod koniec czerwca zadebiutowaliśmy w rozwijającym się mieście Rizhao, gdzie chińscy klienci mogą odkryć naszą najbardziej ekstremalną odsłonę, dzięki ofercie Diverse Extreme Team oraz Dakar. To nie przypadek – motorsport to dziedzina, która cieszy się w Chinach coraz większą popularnością – komentuje zarząd ETOS S.A.

– My jesteśmy gotowi odpowiedzieć na ten rosnący entuzjazm autentycznym stylem inspirowanym pustynnym wyścigiem i duchem przygody. To dopiero pierwszy krok w kierunku naszej ekspansji w tym kraju, a plany są naprawdę ambitne. Dziękujemy wszystkim zaangażowanym w ten projekt – i obiecujemy, iż już niedługo zdradzimy więcej! – dodaje zarząd ETOS S.A.

Diverse wciąż wzmacnia obecność w kraju

Firma ETOS nie zapomina o krajowym rynku i stale powiększa tu sieć sprzedaży. Ostatnio powstały dwa nowe sklepy stacjonarne Diverse. Jeden znajduje się w centrum handlowym Toruń Plaza, a drugi w nowo otwartym centrum handlowym Designer Outlet Kraków przy ul. Galicyjskiej 10!

Sklep Diverse Toruń Plaza zajmuje powierzchnię aż 273 mkw., został zaprojektowany i wykończony zgodnie z najnowszą koncepcją architektoniczną. Dzięki otwartej witrynie klienci już od wejścia mogą dostrzec głębię naszej oferty oraz dostępne w sklepie kolekcje. Starannie zaplanowany układ ścian sprawia, iż każda linia jest odpowiednio wyeksponowana, a poruszanie się po sklepie – znacznie bardziej intuicyjne.

W nowym koncepcie postawiono na nowoczesny, efektowny design, mocno kojarzący się z marką Diverse. Zastosowano tu liczne kubaturowe, pojemnościowe meble – zarówno ścienne, jak i wolnostojące. Z myślą o ergonomii pracy strefa kas została połączona z zapleczem oraz przymierzalniami. W przymierzalniach na klientów czeka kolejne innowacyjne udogodnienie – w każdej kabinie znajduje się przycisk, za pomocą którego można poprosić sprzedawcę o pomoc.

Obecnie w całym kraju ETOS posiada około 400 sklepów stacjonarnych pod szyldem Diverse wraz ze sklepami sezonowymi prowadzonymi w okresie letnim. Niezwykle ważnym modelem biznesowym dla spółki, na który w kolejnych latach przez cały czas chce stawiać, jest sieć franczyzowa. ETOS inwestuje również w obszary digital oraz e-commerce, a także w zrównoważony i rentowny rozwój sprzedaży za granicą. Jednocześnie wzmacnia gałąź technologiczną, rozbudowuje przestrzenie magazynowe oraz modernizuje systemy wspierające szybką i nowoczesną logistykę.

Siła marki Diverse

Spółka ETOS zarządza siecią sprzedaży w Polsce oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Rozwija takie marki jak Diverse, Diverse Extreme Team, Coalition (CLTN) oraz Misha, które dostępne są zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym diversesystem.com.

Sukces ETOS opiera się na sile marki Diverse, obecnej na polskim rynku od 1993 roku. To jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najszybciej rozwijających się marek odzieży casualowej w Polsce. Kluczowym elementem wizerunku Diverse jest zaangażowanie w różnorodne inicjatywy promujące aktywne spędzanie czasu wolnego, przede wszystkim wydarzenia związane ze sportami ekstremalnymi i rywalizacją sportową.

Idź do oryginalnego materiału