Eurocash wskazuje na przewagi rynkowe lokalnych sklepów franczyzowych. Jakie ma argumenty?
Zdjęcie: Sklepy grupy Eurocash (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Jak wynika z danych pochodzących z najnowszej strategii Grupy Eurocash, mniejsze formaty lokalne, zrzeszone w systemach franczyzowych, mają istotne przewagi rynkowe, co powoduje, iż choć liczba sklepów niezależnych systematycznie spada, to jednocześnie rośnie liczba sklepów franczyzowych grupy oraz ich sprzedaż LfL.

5 dni temu

![Paweł Kowalewski, Mex Polska: Retail i gastronomia wchodzą w nową fazę wzrostu [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/06/prosty-temat-mex-polska.jpg)





![Koniec dominacji Pepco. Action wskakuje na najwyższe miejsce na podium [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/07/action-sklep.jpg)
![Carrefour liderem szybkości [BADANIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/carrefour-sklep.jpg)