Euroser Dairy Group przeprowadza rebrandingi marek, które będą miały wpływ na sezon świąteczny i nie tylko…
Zdjęcie: Euroser Dairy Group przeprowadza rebrandingi marek, które będą miały wpływ na sezon świąteczny i nie tylko…
Euroser Dairy Group, odpowiadając na zmieniające się potrzeby rynku i oczekiwania współczesnych konsumentów, przeprowadziło kompleksowe rebrandingi swoich kluczowych marek serowych: Deli Q, Goat Farm, Dublin Dairy, Maison Rosalie oraz Cheesupers. Zmiany te nie tylko odświeżają wizerunek, ale również realnie podnoszą postrzeganą jakość produktów i wspierają wzrost sprzedaży – zarówno w handlu tradycyjnym i sieciach detalicznych, jak i w sektorze HoReCa.

4 dni temu





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)