FACTORY Ursus wzmacnia ofertę gastronomiczną

1 dzień temu

FACTORY Ursus rozszerzyło ofertę gastronomiczną o Costa Coffee i Gorąco Polecam. Smaki z piekarni.

– Doświadczenia NEINVER zarówno w obiektach w Polsce jak również w innych krajach europejskich pokazują, iż klienci w zdecydowanej większości przyjeżdżają na zakupy w towarzystwie partnerów, rodziny czy przyjaciół. Rozbudowa oferty gastronomicznej nie tylko uzupełnia ich potrzeby zakupowe, ale również odpowiada na ich potrzeby społeczne. Z punktu widzenia biznesowego kawiarnie i restauracje są bardzo istotne w strukturze najemców – przyczyniają się do wydłużenia czasu pobytu w centrum outletowym, zwiększają aktywność zakupową, a ponadto miejsca te same w sobie stają się coraz bardziej atrakcyjne – mówi Andrea Aburra, Head of Leasing NEINVER w Polsce i Włoszech. – Pojawienie się tak rozpoznawalnych marek, jak Costa Coffee i Gorąco Polecam. Smaki z piekarni, odzwierciedla zaufanie, jakim nasi partnerzy darzą FACTORY Ursus i potwierdza jego pozycję lidera wśród outletów – dodaje Andrea Aburra.

Nowi najemcy wzbogacają dotychczasową ofertę gastronomiczną FACTORY Ursus, dołączając do kawiarni So Coffee, pizzerii Love it i restauracji Sphinx. Ich wejście do FACTORY Ursus odzwierciedla wyraźny trend: udział sektora gastronomii w całkowitej wartości sprzedaży marek w centrach NEINVER w Polsce konsekwentnie rośnie z roku na rok, co potwierdza strategiczne znaczenie tej kategorii w modelu outletowym.

Nowi najemcy odzwierciedlają zaufanie marek do FACTORY Ursus

Costa Coffee to brytyjska marka kawiarni, stanowiąca drugą co do wielkości sieć tego segmentu na świecie. Jest również bardzo popularna i dobrze znana klientom w Polsce. To miejsce oferujące zarówno słodkie menu jak i wytrawne przekąski, które łączy szeroki wybór kaw, herbat i soków.

– Decyzja o otwarciu kawiarni Costa Coffee w FACTORY Ursus wynika z obserwowanego potencjału tego centrum, zarówno pod kątem lokalizacji, jak i stale rosnącego ruchu klientów. Centra outletowe, takie jak FACTORY, przyciągają szerokie grono odwiedzających, którzy spędzają w nich więcej czasu niż w klasycznych centrach handlowych. Chcemy być blisko naszych gości, niezależnie od tego, czy przychodzą do outletu na szybkie zakupy, czy spędzają tu czas z rodziną. Liczymy, iż Costa Coffee stanie się ich naturalnym wyborem na małą przerwę, spotkanie z bliskimi, czy po prostu chwilę wytchnienia – mówi Marta Stawiszyńska, Dyrektorka Brandów Licencyjnych w Lagardere Travel Retail Polska (Costa Coffee).

Nowa kawiarnia Costa Coffee w FACTORY Ursus została zaprojektowana zgodnie z najnowszym konceptem marki. Łączy elementy charakterystyczne dla przytulnych wnętrz, z nowoczesnym designem, tworząc przestrzeń idealną zarówno do krótkiego odpoczynku, jak i dłuższych spotkań.

Polska firma Enata Bread wprowadziła do outletu swoje dwie marki. To miejsce, łączące kawiarnię i piekarnię, znane dobrze klientom w Polsce jako Gorąco Polecam. Smaki z piekarni, uzupełnione przez koncept debiutujący na rynku właśnie w FACTORY Ursus pod nazwą Szałata i Szok, z zielonym i owocowym menu dla osób ze specjalnymi wymaganiami żywieniowymi.

Istnieją lokalizacje, w których po prostu – z biznesowego punktu widzenia – trzeba być. Taką jest właśnie FACTORY Ursus. Uznaliśmy, iż FACTORY Ursus doskonale nadaje się, z jednej strony na rozwój znanej i lubianej już marki z pieczywem oraz kawą, z drugiej strony na test zupełnie nowego konceptu, bardziej zielonego i owocowego – mówi Magdalena Chruściel, Członkini Zarządu Enata Bread.

Nowa kawiarnia zyskała zupełnie nowe wnętrza, z przeszklonymi witrynami na zewnątrz obiektu. Jak podkreśla Enata Bread, jej architektura nawiązuje do wcześniejszych realizacji firmy. Połączono tu ceramikę, metaloplastykę, szkło i drewno, kreując przyjazne i nowoczesne miejsce spotkań, pracy i odpoczynku.

FACTORY Ursus: sprawdzony kierunek

FACTORY Ursus, które w 2002 roku zapoczątkowało rozwój branży outletowej w Polsce, działa dzisiaj z pełnym obłożeniem. Strategicznie położone w jednej z najszybciej rozwijających się dzielnic Warszawy, jest bardzo dobrze skomunikowane z centrum miasta, stołeczną obwodnicą i autostradą, każdego roku przyciągając miliony odwiedzających. Centrum stanowi zarówno cel zaplanowanych outletowych zakupów, jak również pełni rolę ulubionego obiektu handlowego dla mieszkańców.

Idź do oryginalnego materiału