Fenomen Labubu: Jak "Brzydka" Lalka Stała Się Obiektem Pożądania Gen Z i Wartym Miliardy Biznesem?
Zdjęcie: None
Co sprawia, iż prosta figurka z uszami królika staje się globalnym fenomenem, a jej wartość na rynku wtórnym rośnie stukrotnie? Dlaczego gwiazdy pokroju Rihanny publicznie skarżą się, iż nie mogą jej kupić, a banki w Chinach muszą zakazywać promocji z jej udziałem? W najnowszym odcinku na kanale Biznes Info, Xhuman, ekspert i znawca popkulturowych rynków, rozkłada na czynniki pierwsze szaleństwo związane z lalkami Labubu i firmą Pop Mart, której akcje poszybowały w górę dwunastokrotnie.W studiu Biznes Info gościł Exhuman, znany w środowisku Web3 pasjonat, który tym razem przybliżył widzom kulisy jednego z najgorętszych trendów konsumenckich ostatnich lat. Mowa o lalkach Labubu, które z niszowego produktu dla kolekcjonerów przerodziły się w potężne narzędzie marketingowe i obiekt pożądania na całym świecie. Jak do tego doszło i gdzie leży źródło tego fenomenu?