FIFA World Cup 2022 w Metaverse

2 lat temu

Metaverse napędzany przez społeczność umacnia swój projekt, współpracując z największymi światowymi zawodami sportowymi, które jednoczą kraje i ludzi.

Definicje Metaverse są szeroko dyskutowane. Nic więc dziwnego, iż większość świata jest zdezorientowana. Czy istnieje tylko jeden cyfrowy świat, czy jest ich wiele? Czy metaverse będzie uzupełnieniem świata realnego, czy będzie to świat fizyczny dopełniający cyfrowy? Niestety, mimo tylu pytań krążących wokół metawersu, przyjrzenie się aktualnemu krajobrazowi realizowanych projektów nie da wielu odpowiedzi.

Obecnie wiele projektów traktuje ogólnie szum metaverse jako okazję do przyciągnięcia użytkowników do ich społeczności online dzięki krótkoterminowych zachęt, takich jak możliwości zarabiania pieniędzy i błyskotliwe cyfrowe kolekcje. Dlatego pomimo tego, iż użytkownicy muszą dowiedzieć się, czym jest metaverse i jakie przyniesie im to korzyści, większość przez cały czas dołącza do tych projektów z ciekawości.

Chociaż początkowe podekscytowanie jest dobre, podekscytowanie nie buduje i nie podtrzymuje długotrwałych społeczności. Zamiast tego trwałe społeczności są budowane z prawdziwej wartości i silnych powiązań. Mając to na uwadze, projekty o największym potencjale to te, które z uwagi na metawersalną niepewność traktują go jako realną okazję do edukacji społeczeństwa.

Upland to jeden z projektów, który w metawers widzi szansę na możliwość edukacji i budowania prawdziwych społeczności. Jest to jedna z największych gier strategicznych związanych z wirtualną własnością, która jest odwzorowana w świecie rzeczywistym. W Upland fani uczą się, jak uczestniczyć i wnosić swój wkład w jej wirtualne środowisko oparte na społeczności. Oprócz pokazania swoim graczom nowego świata gier z wciągającą rozgrywką na rynku nieruchomości, szeroka gama działań Upland wspiera działania edukacyjne i łączy fanów poprzez istniejące społeczności, takie jak FIFA, światowy organ zarządzający piłką nożną.

Upland w tej chwili współpracuje z FIFA, aby stworzyć doświadczenia realnej gry i umożliwić członkom społeczności łączenie się w celu wspierania ich ulubionych drużyn narodowych. w tej chwili na potrzeby FIFA World Cup Qatar 2022 Upland buduje realistyczną replikę stadionu Lusail wraz z markowymi wioskami, salonami i sklepami, które fani mogą odwiedzić wirtualnie w metawersie. Pojawią się również kolekcjonerskie NFT marki FIFA, takie jak podstawowe, przepustki, pamiątki i reflektory, dzięki czemu użytkownicy będą mogli naprawdę „posiadać gadżety FIFA”.

Przeczytaj także: Marathon jest drugim co do wielkości publicznym właścicielem Bitcoinów

Użyteczność w świecie rzeczywistym

W połączeniu z wydarzeniem na żywo Upland zaprasza fanów, aby rozpoczęli swoją metawersalną podróż, kupując i wymieniając cyfrowe domy, z których każdy opiera się na rzeczywistym adresie, który istnieje w jednym z 22 dostępnych miast. Podobnie jak w prawdziwym świecie, te nieruchomości będą zyskiwać na wartości, gdy użytkownicy będą budować struktury i dostosowywać je do swoich upodobań, a dzięki temu nowemu partnerstwu użytkownicy mogą zapewnić wsparcie dla FIFA World Cup 2022 z flagami narodowymi i innymi dekoracjami kolekcjonerskimi. Co więcej, Upland ma specjalnie zarezerwowane nieruchomości oznaczone jako FSA dla The Fair Start Act, które umożliwiają nowszym graczom kupowanie po obniżonej cenie.

Wykazanie silnej więzi ze społecznością sportową to tylko część wartości, jaką platforma ma nadzieję uzyskać. Oprócz wyświetlania przedmiotów, fani mogą również zakładać sklepy w domenach metaverse, w których mogą sprzedawać zakupione i zebrane aktywa, pozwalając użytkownikom po raz pierwszy nauczyć się podstaw do zostania przedsiębiorcą metaverse.

Uczestnicząc, użytkownicy będą mieli również możliwość wygrania jedynych w swoim rodzaju nagród, w tym metawersu repliki oficjalnego stadionu FIFA World Cup i innych obiektów, takich jak historyczna wioska FIFA World Cup.

Ponieważ budowanie długotrwałych społeczności ma najważniejsze znaczenie dla propozycji wartości metaverse, ma sens, iż Upland patrzy na największe zawody sportowe na świecie, które jednoczą kraje i ludzi, FIFA World Cup 2022. Dzięki doświadczeniu Web3, Uplanders uzyskają wspólną płaszczyznę, dzięki której będą mogli spotykać się z graczami o podobnych poglądach i współpracować przy strategiach gier wykraczających poza sport.

Początek historii mistrzostw świata w Metaverse

Upland zaprasza nowych użytkowników do dołączenia do obecnej społeczności 3 milionów użytkowników, aby odkrywać fandom FIFA World Cup w wirtualnym metaverse. Uplanders będą mogli kupować, sprzedawać i wymieniać przedmioty kolekcjonerskie NFT marki FIFA, takie jak reflektory powiązane z filmami przedstawiającymi najważniejsze wydarzenia i pamiątki powiązane ze statystykami poszczególnych gier.

W miarę zbliżania się prawdziwych mistrzostw świata FIFA 2022, Upland podzieli się planami ogłoszenia pierwszego w historii otwarcia stolicy kraju dla zwycięzcy turnieju. Dlatego choćby po zakończeniu Mistrzostw Świata FIFA 2022 dziedzictwo tegorocznego wydarzenia zostanie na zawsze zachowane w metawersie Upland dzięki społeczności i nabytym przez nią zasobom cyfrowym.

Idź do oryginalnego materiału