W Polsce i kilkudziesięciu innych krajach spółka znana jest przede wszystkim jako dostawca przenośnych terminali płatniczych, tzw. mPOS-ów
Brytyjski fintech SumUp poinformował o uruchomieniu nowej usługi skierowanej do klientów indywidualnych: SumUp Pay. To darmowa aplikacja dostępna w tej chwili w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Włoszech, można ją pobrać z App Store oraz Google Play. Narzędzie pełni rolę cyfrowego portfela i jest powiązane z wirtualną kartą Mastercard. Tej ostatniej można używać zarówno online, jak i stacjonarnie (z pomocą Apple Pay czy Portfela Google).
Przeczytajcie także: PragmaGO przejęła część spółki Fandla Faktoring
Z SumUp Pay można przesyłać pieniądze innym użytkownikom (i wysyłać do nich prośby o transfer środków). Apka umożliwia też płatności z wykorzystaniem kodów QR oraz szybkie płatności w internecie, u sprzedawców wykorzystujących już rozwiązania SumUp. Sam fintech za najciekawszą funkcję uznaje program lojalnościowy. Użytkownicy apki otrzymują nagrody za regulowanie rachunków z wykorzystaniem SumUp Pay. Klient zyskuje więcej punktów, jeżeli płaci w punkcie handlowo-usługowym korzystającym z rozwiązań tego fintechu. U tych ostatnich można też wydać zebrane punkty. Za rejestrację w usłudze firma obiecuje punkty o wartości 10 funtów.
Przeczytajcie także: Tpay nowym operatorem płatności w moimPZU
Spółka SumUp w Polsce znana jest przede wszystkim jako dostawca przenośnych terminali płatniczych, tzw. mPOS-ów. Podmiot działa jednak w 35 krajach i obsługuje na nich ponad 4 mln średnich i małych przedsiębiorstw. Oprócz rozwiązań płatniczych oferuje np. narzędzia dla sklepów internetowych. Powstały 10 lat temu fintech w sierpniu 2019 roku zdobył licencję instytucji pieniądza elektronicznego Banku Litwy, dzięki czemu może działać na terenie UE choćby po brexicie. Niedawno firma zamknęła rundę finansowania, w której pozyskała od inwestorów blisko 600 mln euro, co pozwoliło ją wycenić na 8 mld euro.