Focus i Systell to przeszłość. Welyo zapowiada przebudzenie rynku contact center

Zdjęcie: Welyo pomoże zbudować trwalsze relacje z klientami.
Na rynek wkracza Welyo – nowa marka, która powstała z połączenia dwóch uznanych dostawców rozwiązań dla contact center Focus Telecom i Systell.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Focus i Systell to przeszłość. Welyo zapowiada przebudzenie rynku contact center
Powiązane
Co się dzieje z gospodarką? Rząd obniża prognozy
1 godzina temu
Polecane
Znany turniej powrócił. Włosi pokonali obrońców tytułu
32 minut temu
Podlaskie Kino Plenerowo rozpoczyna szósty sezon
49 minut temu
Głośny prezent w rękach Świątek. Została zaskoczona
57 minut temu
Aryna Sabalenka ma już dość! Musiała tak postąpić
1 godzina temu