Focus i Systell to przeszłość. Welyo zapowiada przebudzenie rynku contact center

Zdjęcie: Welyo pomoże zbudować trwalsze relacje z klientami.
Na rynek wkracza Welyo – nowa marka, która powstała z połączenia dwóch uznanych dostawców rozwiązań dla contact center Focus Telecom i Systell.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Focus i Systell to przeszłość. Welyo zapowiada przebudzenie rynku contact center
Powiązane
Finanse Zetek? Skarpeta to przeżytek, tak to się teraz robi
1 godzina temu
Gwałtownie spada liczba chętnych na fotowoltaikę
1 godzina temu
ZUS wydał komunikat ws. 800 plus. Wypłacono ponad 5 mld zł
1 godzina temu
Polecane
Godziny do meczu z Rosjanką, tak nazwali Igę Świątek
1 godzina temu
Praktyki zawodowe jako narzędzie konkurencyjności Europy
1 godzina temu
Kasia z Piastowa lepi życie na własnych zasadach
3 godzin temu