Focus Telecom z portfela MCI Capital łączy się z Systell, tworząc markę Welyo

6 dni temu

Warszawa, 13.05.2025 (ISBnews) – Focus Telecom z portfela MCI Capital połączy się z Systell, a obie firmy będą działać pod nową marką – Welyo, podano w komunikacie.

“Transformacja to odpowiedź na dynamicznie zmieniające się oczekiwania konsumentów oraz globalne trendy w obszarze obsługi klienta. Welyo, opierając się na wieloletnim doświadczeniu Focus Telecom w dostarczaniu rozwiązań CCaaS, poszerza zakres swoich rozwiązań, stawiając na integrację nowoczesnych technologii z ludzkim podejściem do relacji. Oferuje CXaaS HUB, czyli nowoczesną, wielokanałową obsługę klienta – bez konieczności posiadania rozbudowanej infrastruktury i dużych zespołów” – czytamy w komunikacie.

Welyo dostarcza narzędzia, które umożliwiają firmom profesjonalną obsługę klienta bez skomplikowanych wdrożeń i wysokich kosztów wejścia. Zastosowanie AI w czasie rzeczywistym pozwala na inteligentne wsparcie agentów, analizę nastrojów, automatyzację procesów i podniesienie efektywności całych zespołów.

“Misją Welyo jest wzmacnianie marek w budowaniu ich doświadczeń z konsumentami. Chcemy być partnerem dla firm, które rozumieją, iż produktywność i pozytywne doświadczenia klientów mogą – i powinny – iść w parze. Welyo integruje te dwa światy: dostarczamy technologie, które zwiększają efektywność zespołów, a jednocześnie pomagają tworzyć wartościowe i spersonalizowane relacje z klientami” – powiedział prezes zarządu Welyo Daniel Szcześniewski, cytowany w komunikacie.

“Rebranding to nie tylko zmiana nazwy – to wyraźny sygnał, iż firma wchodzi na nowy etap rozwoju. Welyo stawia na innowacje, skalowalność i elastyczność rozwiązań, by skuteczniej odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynku. Rosnące znaczenie AI w contact center otwiera nowe możliwości, a Welyo ma wszelkie atuty, by stać się liderem tej transformacji” – dodał partner inwestycyjny w MCI Capital Paweł Sikorski.

Welyo działa nie tylko jako dostawca zaawansowanych technologii, ale przede wszystkim jako partner w budowaniu trwałych i wartościowych relacji z klientami. Nowa strategia firmy została zaprojektowana z myślą o dalszym rozwoju, skalowalności i maksymalnej użyteczności, tak aby jak najlepiej wspierać organizacje w cyfrowej transformacji ich procesów kontaktu z klientem. Welyo to największy dostawca aplikacji contact center i usług komunikacji biznesowej w Polsce. Lider rynku systemu do ujednoliconej komunikacji jako usługi (CCaaS).

MCI Capital jest największym w Europie Środkowo-Wschodniej notowanym na GPW w Warszawie funduszem private equity, koncentrującym się na transakcjach typu mid-market buyout w sektorze nowych technologii. Aktywa funduszu to ponad 2,7 mld zł. Strategia MCI bazuje na inwestycjach i budowaniu wartości europejskich liderów gospodarki cyfrowej.

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału