Zmieniające się potrzeby klientów sprawiają, iż centra handlowe stają się dziś miejscami w których można zrobić zakupy, zrelaksować się, a choćby załatwić sprawy urzędowe. Fort Wola wpisuje się w ten trend, rozbudowując swoją ofertę usługową.
Współczesne centra handlowe to znacznie więcej niż tylko przestrzeń zakupów. Jak pokazują najnowsze badania Inquiry Market Research z 2024 roku, ponad połowa klientów odwiedza galerie nie tylko po to, aby zrobić zakupy, ale także skorzystać z codziennych usług, takich jak pralnie, punkty krawieckie, poczta czy fryzjer. Aż 89 proc. badanych oczekuje, iż w jednym miejscu będzie mogło załatwić kilka spraw, oszczędzając czas i energię
– Obserwujemy, iż klienci coraz częściej wybierają centra handlowe, które pozwalają im w załatwić więcej – od zakupów, przez codzienne usługi, po rozrywkę. Dlatego rozwój oferty w tym kierunku to dla nas naturalny krok. Chcemy, aby Fort Wola był miejscem, które ułatwia codzienne życie – wygodnym, funkcjonalnym i po prostu bliskim ludziom – mówi Magdalena Zawadzka-Mech, Dyrektor CH Fort Wola.
Nowe usługi
Fort Wola stawia na komplementarność oferty i systematycznie rozbudowuje segment usług. Do oferty dołączyła niedawno nowa przestrzeń PRIMA, łącząca usługi pralnicze i krawieckie, a niedługo otwarta zostanie także długo wyczekiwana placówka Poczty Polskiej. Prace adaptacyjne rozpoczęły się tuż po majówce, a jej otwarcie planowane jest na lipiec 2025 roku.
Nowe miejsca uzupełnią dostępną już w centrum ofertę usługową, obejmującą m.in. profesjonalne salony fryzjerskie (Jean Louis David, Fast Fryzjer), usługi finansowe i telekomunikacyjne (mBank, T-Mobile, Play, Orange), biura podróży (Itaka, TUI, Sun Way Travel), punkt dorabiania kluczy, usługi szewskie i zegarmistrzowskie, samoobsługowy druk (Zeccer) czy usługi fotograficzne (FotoExpress).
– Rozwój usług to dla nas nie chwilowa moda, ale przemyślana strategia budowania bliskich relacji z klientami. Wiele decyzji, takich jak otwarcie placówki pocztowej czy rozszerzanie oferty codziennych udogodnień, wynika bezpośrednio z rozmów i sygnałów, które regularnie otrzymujemy od odwiedzających Fort Wola. Jako centrum jesteśmy silnie związani z otoczeniem i czujemy odpowiedzialność za wspieranie mieszkańców w ich codziennym życiu tworząc miejsce, które jest nie tylko wygodne, ale też uważne na to, co naprawdę liczy się dla lokalnej społeczności – mówi Magdalena Zawadzka-Mech.
Fort Wola ma 28 tys. mkw. powierzchni najmu
Fort Wola to nowoczesne centrum handlowo-usługowe położone na styku warszawskich dzielnic Wola i Bemowo. Po zakończonej w 2023 r. przebudowie oferuje 28 tys. mkw. powierzchni najmu i mieści ponad 70 lokali handlowych, usługowych i gastronomicznych. Głównym najemcą jest Kaufland, a wśród kluczowych marek znajdują się m.in. Sinsay, HalfPrice, CCC, Hebe, Rossmann, Dealz, Pepco, Tedi Empik, Jysk, czy Woolworth. Centrum oferuje również bogaty wybór punktów gastronomicznych i miejsc rozrywki. Na odwiedzających czekają m.in. restauracja Tutti Santi (gdzie można zjeść pizzę według autorskiej receptury Mistrza Włoch, Mistrza Europy i Wicemistrza Świata Valerio Valle), Salad Story, KFC czy Kuchnia Smak Azji i Bingo Bubble, Gorąco Polecam, a już niedługo dwie nowe restauracje: „Marukyan” Smaki ormiańsko-gruzińskie oraz Nyx Grill & Shisha Bar.
W strefie rekreacji znajdują się klub 147 Break z bilardem, kręglami i pubem, największy w Warszawie klub fitness Zdrofit z rozbudowaną strefą relaksu, wrotkarnia Roller Disco, centrum Jungle Academy, szkoła rysunku i Hakiel Akademia Tańca, a także punkty beauty i strefy wypoczynku.
Dwupoziomowe, komfortowe i doskonale skomunikowane Centrum Handlowe Fort Wola oferuje przestronny parking oraz szereg udogodnień dla rodzin, osób z niepełnosprawnościami i klientów szukających miejsca łączącego wygodę codziennych spraw z możliwością spędzenia czasu w przyjemny, aktywny i różnorodny sposób.