Fuzja dwóch polskich bileterii. Biletomat.pl i kicket.com dołączają do estońskiej Grupy Piletilevi

7 miesięcy temu

Grupa Piletilevi, która jest największym podmiotem rynku biletowego w Europie Środkowej, pozyskuje do swojego portfolio Biletomat.pl i kicket.com. To największa inwestycja w historii grupy.

Biletomat.pl i kicket.com to krajowe bileterie. Przez lata działalności ugruntowały swoją silną pozycję na polskim rynku sprzedaży biletów. Teraz oba podmioty połączą się i staną się częścią Grupy Piletilevi z Estonii. To działanie umocni ich pozycję w kraju. Umożliwi także ekspansję na rynki państw takich jak: Estonia, Łotwa, Litwa, Czechy, Słowacja i Rumunia.

Warto przeczytać: Rywal Neuralink rozszerza skalę działania. Synchron chce leczyć chorobę Parkinsona

Piletilevi Group

Grupa Piletilevi to lider sprzedaży biletów w Środkowej Europie. Rocznie procesuje transakcje zakupu wejściówek o wartości prawie 320 mln euro. Inwestycja w dwie polskie spółki i ich fuzja pozwoli grupie na umocnienie swojej pozycji. Stanie się również dzięki temu liderem sektora w Polsce.

„Połączenie sił dwóch prężnie działających bileterii to nie tylko poszerzenie oferty, ale także zapewnienie klientom dostępu do poważnych, zaufanych ekspertów z ogromnym doświadczeniem i wiedzą w swoich segmentach. Wspólnie z braćmi Kubaczewskimi z Biletomat.pl tworzymy zespół, który zarówno zna branżę, jak i potrafi ją kształtować, co przyniesie naszym klientom wiele korzyści” – mówi Maciej Wartacz z kicket.com, który pokieruje obiema połączonymi spółkami.

GoOut Poland

Estoński gigant jest już właścicielem firmy GoOut Poland. Teraz jego zadaniem będzie umiejętne połączenie wszystkich posiadanych w portfolio podmiotów. Grupa Piletilevi wierzy, iż dzięki bogatemu know-how i nowoczesnej technologii będzie to możliwe. Również dzięki temu na całej fuzji skorzystają również polscy klienci.

„Czeka nas ambitne zadanie, połączenia się operacyjnie i brandowo z dużymi podmiotami takimi jak kicket.com i polski oddział GoOut.net, ale z optymizmem patrzymy w przyszłość i jesteśmy przekonani, iż doświadczenie zdobyte przy poprzednich fuzjach, zaprocentuje” – mówi Alex Kubaczewski, jeden z założycieli Biletomat.pl, będący udziałowcem nowego podmiotu.

Warto przeczytać: Pomagają zwiększyć sprzedaż dzięki AI. Polski startup Quantia pozyskał 1,2 mln dolarów wsparcia

Idź do oryginalnego materiału