Gala SinoCham 2025 – platforma wymiany między polskimi i chińskimi przedsiębiorstwami

2 godzin temu

4 września w warszawskim hotelu InterContinental odbyła się uroczysta Gala SinoCham 20205.

Wydarzenie miało na celu promowanie wymiany między chińskimi i polskimi przedsiębiorstwami oraz budowania wzajemnie korzystnej dla wszystkich platformy współpracy. Organizatorem spotkania była Polsko-Chińska Główna Izba Gospodarcza.

W przyjęciu wziął udział nowo wybrany Ambasador ChRL w Polsce, J.E Lu Shan, który wygłosił mowę powitalną, przedstawiciele firm członkowskich SinoCham, członkowie zarządu oraz przedstawiciele polskiego i chińskiego środowiska politycznego i biznesowego.

Głos zabrali także: Marek Kłoczko, Prezes Krajowej Izby Gospodarczej oraz Liu Hongxin, nowo wybrany Prezes Polsko-Chińskiej Głównej Izby Gospodarczej, Dyrektor Generalny Industrial and Commercial Bank of China z Oddziałem w Polsce.

Zapraszamy do obejrzenia relacji z tego wydarzenia.

Polsko-Chińska Główna Izba Gospodarcza, zwana SinoCham, jest dwustronną organizacją powołaną niezależnie przez podmioty gospodarcze działające w Polsce. Reprezentuje interesy handlowe członków w niej stowarzyszonych, w zakresie prowadzonej przez nich działalności gospodarczej. Do głównych celów SinoCham należy:

  • promocja i rozwój współpracy gospodarczej między Polską a Chinami,
  • ochrona prawna firm członkowskich,
  • stworzenie platformy do kontaktów biznesu z rządem,
  • zachęcanie firm członkowskich do działania zgodnie ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Najważniejszym organem decyzyjnym Izby jest Walne Zgromadzenie Członków. Zarząd, który zarządza kierunkiem pracy, jest prawnym przedstawicielem SinoCham. Sekretariat jest codziennym organem operacyjnym SinoCham, wykonującym uchwały Walnego Zgromadzenia Członków i Zarządu oraz odpowiada za komunikację i koordynację między Zarządem a firmami członkowskimi. Obecny Zarząd Izby składa się z przedstawicieli siedmiu chińskich przedsiębiorstw, a sekretariat znajduje się w biurze przedstawicielstwa Chińskiej Rady ds. Promocji Handlu Międzynarodowego (CCPIT) w Polsce.

Idź do oryginalnego materiału