Galeria Młociny, należąca do EPP i Echo Investment, konsekwentnie poszerza swoją ofertę. W ostatnich miesiącach centrum handlowe podpisało 8 nowych umów najmu: z siecią kawiarni Starbucks, studiem projektowym Castorama, Stowarzyszeniem JK Sport, punktem ubezpieczeń CUK, strefą rozrywki Arena VR, owocowym barem Fruitisimo, butikiem polskiej marki kosmetycznej HDRÈY oraz dyskontem przemysłowym ACEZ.
Ponadto obiekt przedłużył współpracę z 20 markami, w tym CCC, które powiększyło zajmowaną dotychczas przestrzeń oraz eobuwie i Sephora. Łączna powierzchnia objęta wszystkimi kontraktami to niemal 7 000 mkw., co stanowi niemal 9 proc. GLA Galerii Młociny.
– Galeria Młociny to przestrzeń synergii – tu marki spotykają swoich odbiorców, a klienci mają dostęp do szerokiej oferty produktów i usług w jednym miejscu. Takie połączenie sprzyja współpracy z najemcami – komentuje zmiany Michał Pękala, Asset Manager w EPP. – W ostatnim czasie wzbogaciliśmy ofertę centrum o atrakcyjne funkcje i nowe koncepty – działa już klub sportowy JK Sport z zajęciami z akrobatyki, gimnastyki powietrznej oraz stretchingu dla dzieci i dorosłych oraz zapowiadany wcześniej flagowy sklep MR.DIY, malezyjskiej sieci dyskontowej.

Nowe marki i przedłużenia umów
Galeria Młociny od marca tego roku podpisała umowy współpracy z 8 nowymi najemcami, wzmacniając tym samym swoją ofertę handlową i usługową. Klienci mogą już korzystać z nowych lokali, w tym z przestrzeni klubu sportowego JK Sport, punktu ubezpieczeń CUK, strefy rozrywki Arena VR, a także owocowego baru Fruitisimo, studia projektowego Castorama czy też butiku polskiej marki kosmetycznej HDRÈY. Niedługo do dyspozycji odwiedzających udostępniony zostanie także lokal sieci kawiarni Starbucks oraz dyskont przemysłowy ACEZ, którego asortyment obejmuje m.in.: artykuły gospodarstwa domowego, zabawki, akcesoria kuchenne, dekoracje, narzędzia w atrakcyjnych cenach, tak aby zaspokoić różnorodne potrzeby klientów w codziennym życiu. Łączny metraż objęty umowami wynosi blisko 1 500 mkw.
Drugim filarem budowania oferty są przedłużenia z markami, które od lat cieszą się zaufaniem i sympatią klientów Galerii Młociny. Dzięki reagowaniu na zmieniające się potrzeby najemców zarówno w zakresie zajmowanej przestrzeni, jak i lokalizacji w obiekcie na dłużej pozostają firmy z sektora obuwniczego, takie jak CCC, eobuwie, których salony zostały relokowane zgodnie z aktualnymi wymaganiami biznesowymi. Swoją działalność w centrum handlowym kontynuują również przedstawiciele branży odzieżowej, tacy jak Gatta, CHANGE Lingerie czy Triumph, dystrybutorzy elektroniki MediaMarkt i RTV Euro AGD, drogeria Sephora i OCHNIK, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek oferujących galanterię i odzież skórzaną oraz Centrum Rozrywki MK Bowling. Przedłużone kontrakty obejmują niemal 5 500 mkw.