Galeria Słoneczna realizuje nową kampanię promującą kolekcję SS25 pod hasłem #ModaNaWiosnę”, w której to główną rolę odgrywa młodzież. To kolejne już z serii działań komunikacyjnych tego centrum handlowego, gdzie przedstawiciele Generacji Z i Millenialsów stają się twarzami kampanii.
Pozytywna energia i inna perspektywa spojrzenia na modę w wiosennej kampania to coś więcej niż klasyczna sesja zdjęciowa – to przestrzeń, w której młodzi ludzie mogą pokazać swój styl. Dzięki współpracy z lokalną przedstawicielką młodzieży oraz młodymi modelami – freelancerami udało się stworzyć atrakcyjny modowy kontent reklamowy, który odzwierciedla trend nowej generacji. Wykorzystano naturalne, pełne energii ujęcia, które podkreślają swobodę i różnorodność młodzieżowego stylu.
Młoda generacja napędza trendy i sprzedaż w Galerii Słonecznej
Współczesny rynek mody przechodzi dynamiczne zmiany, a kluczową rolę w jego kształtowaniu odgrywa młode pokolenie. Generacja Z i Millenialsi to nie tylko konsumenci – to także trendsetterzy, którzy swoim zaangażowaniem wpływają na wybory zakupowe innych. Galeria Słoneczna dostrzega ten potencjał i aktywnie angażuje młodzież, aby wspólnie tworzyć nową jakość w modzie i handlu.
Lokalna młodzież – siła autentyczności
Dziś to nie billboardy i tradycyjne reklamy mają największy wpływ na decyzje zakupowe młodych ludzi, ale rekomendacje ich rówieśników obecnych w social mediach, na YT oraz Tik Tok. Galeria Słoneczna postawiła w kampanii między innymi na lokalną przedstawicielkę młodzieży, która swoją autentycznością buduje społeczność wokół mody, stylu życia i świadomych wyborów. Stylizacje, tworzone z kolekcji dostępnych w galerii, inspirują rówieśników i zachęcają do odwiedzania sklepów.

Generacja Z i Millenialsi jako przedstawiciele marki
– Dzisiejsza moda to nie tylko ubrania, ale też sposób wyrażania siebie. Galeria Słoneczna nie tylko promuje najnowsze kolekcje dostępne w swoich sklepach, ale także buduje prawdziwą społeczność, w której to właśnie moda jest narzędziem do wyrażania siebie – mówi Anna Szlaga, Marketing Manager w firmie White Star Real Estate zarządzającej Galerią Słoneczną. Kampania „Moda na wiosnę” to nie tylko zdjęcia i stylizacje, ale także dynamiczne treści video i short video oraz nagrania backstage. Łączymy offline z online tworząc przestrzeń, w której to młodzi ludzie mogą prezentować nowe trendy. Ponadto, dzięki tworzeniu płaszczyzn wzmacniania więzi z młodszym klientem i aktywnym działaniom budujemy lojalność, a ta opłaca się wszystkim: klientom, najemcom oraz inwestorowi – dodaje.
Młodzi jako ambasadorzy sprzedaży
Zaangażowanie młodych w promocję kolekcji dostępnych w Galerii Słonecznej ma bezpośredni wpływ na wzrost sprzedaży. Stylizacje prezentowane przez lokalnych trendsetterów gwałtownie zyskują popularność. To pokazuje, iż siła rekomendacji rówieśniczej jest dziś jednym z najskuteczniejszych narzędzi sprzedaży.
Nowa era handlu
– Razem z młodymi, Galeria Słoneczna staje się nie tylko miejscem zakupów, ale także przestrzenią do kreowania trendów. Otwartość na młode pokolenie, angażowaniu ich w działania marketingowe i wspólne budowanie społeczności sprzyja temu, iż centrum handlowe staje się miejscem, które żyje modą, inspiracją i nowoczesnym podejściem do sprzedaży – podsumowuje Anna Stawczyk – Dyrektor Galerii Słonecznej.
