Zarządzana przez EPP Galeria Sudecka, największe centrum handlowo-rozrywkowe w Jeleniej Górze, rozwija ofertę modową, stawiając na polskie marki. Nowo podpisane kontrakty zaowocowały pierwszymi w mieście salonami Unisono oraz Venezia.
Jednocześnie centrum przedłużyło współpracę z CCC oraz brandami Grupy LPP: Reserved, Mohito, Cropp i House – te ostatnie w Galerii Sudeckiej będą prowadzić swoje jedyne salony w regionie. Wszystkie umowy najmu obejmują niemal 4 200 mkw. powierzchni handlowej.
– Mieszkańcy Kotliny Jeleniogórskiej wiedzą, iż w Galerii Sudeckiej znajdą to, czego szukają – niezależnie od tego, czy potrzebują czegoś na co dzień, czy oczekują modowych nowości. To właśnie ta pewność sprawia, iż nowe marki chcą debiutować w regionie w Galerii Sudeckiej. Także nasi obecni partnerzy nie tylko zostają z nami na długo, ale też rozwijają swoje biznesy, powiększają sklepy oraz odświeżają ich aranżacje, bo wierzą w potencjał tego miejsca – mówi Magdalena Małycha, Asset Manager w EPP.

Zmiany w Galerii Sudeckiej
Marki należące do ARTiMOD: Unisono oraz Venezia przyciągają wszystkich, którzy cenią sobie najwyższej jakości materiały oraz dbałość o detale. Venezia oferuje stylowe obuwie, torby i dodatki skórzane dla kobiet i mężczyzn, łącząc odważny design oraz zamiłowanie do włoskiej mody. Natomiast Unisono specjalizuje się w odzieży damskiej, która wyróżnia się swobodną elegancją, a także komfortowymi krojami tworzonymi z myślą o potrzebach współczesnych kobiet.
Zmiany w centrum to nie tylko nowi najemcy, ale także metamorfozy dotychczasowych marek. Salon CCC po przebudowie wita klientów w całkowicie odświeżonej przestrzeni, która łączy nowoczesność z funkcjonalnością. Nowa koncepcja to przede wszystkim wygoda zakupów –ekspozycje pozwalają lepiej poznać produkty, a intuicyjny układ sprawia, iż poruszanie się po sklepie staje się przyjemnością. Oferta natomiast obejmuje wszystko, co jest potrzebne do stworzenia udanej stylizacji, bo dobry design i przystępna cena mogą iść w parze.

Centrum pozostaje kluczowym miejscem rozwoju dla marek z Grupy LPP. Cropp, House i Mohito kontynuują współpracę z Galerią Sudecką – Mohito w nowej lokalizacji. Jeszcze większe zmiany czekają Reserved – marka umacnia swoją pozycję w centrum, znacząco powiększając salon do powierzchni przekraczającej 1 600 mkw. Nowa przestrzeń pozwoli na pełniejszą prezentację kolekcji i zapewni klientom większy komfort zakupów. Otwarcie zaplanowano na sierpień. To będzie regionalny debiut najnowszych konceptów marek z Grupy LPP.