Gemini Park Tarnów przyciąga modowe marki

6 godzin temu

Gemini Park Tarnów wzmacnia swoją ofertę modową dzięki powrotom trzech znanych marek. 26 listopada do grona najemców centrum ponownie dołączy Sinsay, a w ostatnich miesiącach swoje drzwi po krótkiej przerwie otworzyli Greenpoint i Triumph. To efekt przemyślanych działań modernizacji przestrzeni, mających na celu lepsze dopasowanie oferty do oczekiwań dzisiejszego klienta.

Największym powrotem sezonu jest Sinsay. Nowy sklep marki w Gemini Park Tarnów został otwarty w zdecydowanie większym niż wcześniej formacie, o powierzchni 930 mkw. Sinsay zyskał popularność głównie jako sieć odzieżowa, dziś jednak w ofercie marki obok kolekcji damskich, męskich czy dziecięcych znajduje się bogaty wybór artykułów do domu, akcesoriów dla zwierząt, a choćby kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W tarnowskim centrum Gemini Park klienci znajdą pełne portfolio tych produktów. Nowy koncept sklepu to odpowiedź na stale rosnące zainteresowanie marką Sinsay, która dziś jest najdynamiczniej rozwijającym się brandem w portfelu LPP, z siecią ponad 900 salonów na 21 rynkach.

Mocny powrót mody

W ostatnich miesiącach do grona najemców centrum powróciły także dwie inne marki z branży fashion. Greenpoint ponownie otworzył się w październiku, w nowej lokalizacji oraz na ponad dwukrotnie większej niż poprzednio powierzchni – nowy salon ma bowiem 150 mkw. powierzchni. Polska sieć odzieżowa od niemal 30 lat tworzy modę dla kobiet, koncentrując się na tworzeniu funkcjonalnych, ponadczasowych i łatwo łączących się ubrań, inspirowanych koncepcją szafy kapsułowej, które mają służyć przez wiele lat. Marka jest znana z wykorzystywania naturalnych materiałów i troski o zrównoważony rozwój. Z kolei Triumph, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek bieliźnianych na świecie, również w nowej lokalizacji wznowił swoją działalność w centrum w lipcu. Salon na blisko 70 mkw. powierzchni oferuje pełen wachlarz bielizny dziennej, nocnej i modelującej, a także profesjonalne usługi brafitterskie.

– Relokacje czy modernizacje marek są naturalnym i ważnym elementem rozwoju centrów handlowych. Najemcy wracają ze zmienionymi konceptami i w lepiej dopasowanych przestrzeniach — to pozwala im zwiększać sprzedaż i pogłębiać relację z klientem. Dla nas powroty marek są potwierdzeniem atrakcyjności i stabilności naszego tenant mixu. W Gemini Park Tarnów obserwujemy stały wzrost obrotów w kluczowych kategoriach, w tym w segmencie fashion, który za okres styczeń – wrzesień ma wzrosty +4,9% Y/Y, co czyni centrum miejscem o dużym potencjale biznesowym i gwarantuje markom długofalową perspektywę rozwoju, gdyż te wyniki są powyżej wskaźników Polskiej Rady Centrów Handlowych (+1,3%) – podkreśla Krzysztof Kryczka, Dyrektor Centrum Gemini Park Tarnów.

Gemini Park Tarnów to największe centrum handlowe w Tarnowie i regionie dysponujące ponad 44,5 tys. mkw. powierzchni handlowej (GLA). Na terenie obiektu znajduje się 120 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. Na terenie Gemini Park Tarnów aktywnie działają także lokalni przedsiębiorcy rozwijający tutaj swoje biznesy. Centrum handlowe jest świetnie zlokalizowane i skomunikowane, a także posiada ponad 1100 miejsc parkingowych dla zmotoryzowanych klientów. Gemini aktywnie angażuje się w inicjatywy społeczne, edukacyjne i kulturalne, wspierając m.in. lokalne wydarzenia i kampanie. Właścicielem obiektu jest Gemini Holding Sp. z o.o.

Idź do oryginalnego materiału