W hotelu Gromada Centrum w Warszawie odbyło się ekskluzywne wydarzenie B2B w ramach realizacji finansowanej przez UE kampanii „Get A Fruit”.
Uczestnicy z sektora Horeca, importerzy z sektora owocowego, dystrybutorzy, blogerzy kulinarni oraz dziennikarze, mieli okazję spróbować boskich przepisów z wysokiej jakości świeżych europejskich owoców od znanych szefów kuchni. Dodatkowo dietetyk zaprezentował wartości odżywcze świeżych owoców.
Odwiedzający mieli możliwość delektowania się wyjątkowym smakiem promowanych w Europie produktów oraz dowiedzenia się więcej o ich najwyższej jakości.
„Get A Fruit” to program informacyjno-promocyjny finansowany ze środków europejskich, mający na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku produktów europejskich oraz zwiększenie świadomości produktowej, a tym samym zwiększenie spożycia świeżych owoców na rynkach wewnętrznych Niemiec, Polski, Czech i Chorwacji.
Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej www.getafruit.eu